Obraz Ładujący
Wróć

Korzystanie ze strony internetowej www.drjasonek-trichology.pl oraz sklepu internetowego pod nazwą tą samą nazwą oznacza akceptację poniższych warunków Polityki
Prywatności i Polityki Cookies.
Jako Użytkownik zapoznaj się z jej postanowieniami. Poniższy spis treści pomoże Ci w tym.
Informuję Cię w niej, w jaki sposób troszczę się o dane Użytkowników, jak je przetwarzam, komu je powierzam i wiele innych ważnych kwestii związanych z danymi osobowymi.
SPIS TREŚCI
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
§2 DEFINICJE
§3 DANE OSOBOWE I ZASADY ICH PRZETWARZANIA
● KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA?
● CZY PODANIE DANYCH JEST DOBROWOLNE? CO JEST KONSEKWENCJĄ ICH
NIEPODANIA?
● W JAKICH CELACH I NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH PRZETWARZAMY
DANE
● OSOBOWE UŻYTKOWNIKA PODAWANE W RAMACH KORZYSTANIA ZE
STRONY?
● REKRUTACJA
● W JAKI SPOSÓB ZBIERANE SĄ DANE?
● JAKIE SĄ UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA?
● CZY UŻYTKOWNIK MOŻE COFNĄĆ WYRAŻONĄ ZGODĘ?
● CZY PRZEKAZUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA DO PAŃSTW TRZECICH?
● JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
● LINKI ODSYŁAJĄCE DO INNYCH STRON
● DZIAŁALNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH – FACEBOOK
● DZIAŁALNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH – INSTAGRAM
● BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
● KIM MOGĄ BYĆ ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH?
● CZY POWOŁALIŚMY INSPEKTORA OCHRONY DANYCH?
● CZY PROFILUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
§4 FORMULARZE
§5 WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRAWA AUTORSKIE
§6 TECHNOLOGIE
§7 POLITYKA PLIKÓW COOKIES
§8 ZGODA NA COOKIES
§9 LOGI SERWERA
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejsza Polityka Prywatności i Polityka Cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników oraz plików Cookies, a także innych technologii pojawiających się na stronie internetowej www.drjasonek-trichology.pl oraz w sklepie pod tą samą nazwą.
Administratorem danych osobowych jest Dariusz Jasonek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Praktyka Lekarska Dariusz Jasonek, pod adresem ul. Jurowiecka 19/83, 15-101 Białystok, NIP: 5423357812 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dbam o bezpieczeństwo danych osobowych oraz o prywatność Użytkownika Strony.
Cieszę się, że odwiedziłeś moją Stronę.
W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie postanowień niniejszej Polityki Prywatności i Polityki Cookies proszę kontaktować się z Administratorem poprzez adres email: sklep@drjasonek.pl
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności, a każdego Użytkownika strony obowiązuje znajomość aktualnej polityki prywatności.
Przyczyną zmian mogą być: rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój Strony poprzez np. korzystanie z nowych narzędzi przez Administratora. Na dole strony znajduje się data publikacji aktualnej Polityki prywatności.
§2 DEFINICJE
Administrator – Dariusz Jasonek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Praktyka Lekarska Dariusz Jasonek, pod adresem ul. Jurowiecka 19/83, 15-101 Białystok, NIP:
5423357812 zgodnie z dokumentem
wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Użytkownik – każdy podmiot przebywający na stronie i korzystający z niej.
Strona i/lub Sklep internetowy – strona internetowa, blog i sklep internetowy
znajdujące się pod adresem www.drjasonek-trichology.pl.
Konto Użytkownika lub Konto – konto Użytkownika założone na platformie internetowej
Sklepu internetowego, umożliwiające dostęp do zakupionych szkoleń i produktów
zgodnie z Regulaminem Sklepu, który Użytkownik jest zobowiązany zaakceptować
podczas rejestracji Konta.
Platforma szkoleniowa – platforma, poprzez którą Administrator udostępnia Klientowi
Treści cyfrowe, Usługi cyfrowej lub świadczy Usługi.
Formularz lub Formularze – miejsca na Stronie, które umożliwiają wprowadzenie
danych osobowych przez Użytkownika, we wskazanych w nich celach np. w celu wysyłki
newslettera, w celu złożenia zamówienia, w celu kontaktu z Użytkownikiem.
Regulamin- regulamin dostępny na stronie Sklepu w ramach którego określono zasady
związane z zapisem na Newsletter i realizacją Usługi Newsletter.
Newsletter – oznacza bezpłatną usługę świadczoną drogą elektroniczną, usługa cyfrowa,
przez Administratora na rzecz Użytkownika poprzez przesyłanie listów elektronicznych, za
pośrednictwem których Administrator informuje o wydarzeniach, usługach, produktach i
innych elementach istotnych z punktu widzenia Administratora i /lub w celu realizacji
prawnie uzasadnionego celu Administratora, którym jest marketing bezpośredni, w tym
wysyłanie treści marketingowych i handlowych za zgodą Użytkownika. Szczegółowe
informacje na temat wysyłki Newslettera znajdują się w dalszej części niniejszej polityki
prywatności oraz w Regulaminie Newslettera.
RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie
danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344.z późn. zm.).
Ustawa Prawo Telekomunikacyjne – ustawa z dnia z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
telekomunikacyjne (Dz. U. z 2021 r. poz. 576 z późn. zm.).
§3 DANE OSOBOWE I ZASADY ICH PRZETWARZANIA
KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH
UŻYTKOWNIKA?
Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Dariusz Jasonek prowadzący
działalność gospodarczą pod firmą Praktyka Lekarska Dariusz Jasonek, pod adresem ul.
Jurowiecka 19/83, 15-101 Białystok, NIP: 5423357812 zgodnie z dokumentem
wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Administrator współadministruje z dostawcami następujących serwisów, Meta, Google
wskazanymi w niniejszym dokumencie w zakresie danych osób
korzystających z social mediów i śledzących profil Administratora na danej platformie
social mediowej oraz wchodzących w interakcje z Administratorem. Zasady
współadministrowania zostały wskazane poniżej w zakresie każdej platformy social
mediowej, na której Administrator posiada profil.
CZY PODANIE DANYCH JEST DOBROWOLNE? CO JEST
KONSEKWENCJĄ ICH NIEPODANIA?
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niepodanie pewnych informacji, co do zasady
zaznaczonych na stronach Administratora jako obowiązkowe, wiązać się będzie z brakiem
możliwości wykonania danej usługi i osiągnięcia określonego celu lub podjęcia
określonych działań.
Podanie przez Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych,
których Administrator nie potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego
Użytkownika i wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art.
6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda). Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz
na zanonimizowanie danych, których Administrator nie wymaga i nie chce przetwarzać, a
mimo to Użytkownik przekazał je Administratorowi.
W JAKICH CELACH I NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH
PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA PODAWANE W
RAMACH KORZYSTANIA ZE STRONY?
Dane osobowe Użytkownika na Stronie Administratora mogą być przetwarzane w
następujących celach i na następujących podstawach prawnych:

  1. wykonanie usługi lub wykonanie
    zawartej umowy, przesłanie
    oferty (np. reklamowej) na
    prośbę Użytkownika
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO
    (niezbędność do
    zawarcia i/lub
    wykonania umowy lub
    podjęcie działań na
    żądanie)
    dane przetwarzane są
    przez czas trwania
    umowy/ czas niezbędny
    do przesłania oferty i
    odpowiedzi
    Użytkownika, a
    następnie czas do
    upływu
    przedawnienia roszczeń
    2 lata lub 6 lat od
    wykonania umowy w
    zależności od tego czy
    Użytkownik jest
    przedsiębiorcą
  2. wystawienie faktury, rachunku i
    spełnienie innych obowiązków
    wynikających z przepisów prawa
    podatkowego w przypadku
    dokonania zamówień w Sklepie
    internetowym lub pozostałych
    produktów i usług
    art. 6 ust. 1 lit. c
    RODO (obowiązek
    wynikający z
    przepisów prawa)
    dane przetwarzane są
    przez 5 lat od końca
    roku
    podatkowego, w
    którym nastąpiło
    zdarzenie
    podatkowe
  3. udzielenie rabatu lub
    informowanie o promocjach
    i ciekawych ofertach
    Administratora lub
    podmiotach przez niego
    polecanych, w tym wysyłka
    newslettera
    art. 6 ust. 1 lit. a
    RODO (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do momentu wycofania
    zgody, następnie przez
    okres 2 lat w przypadku
    osób, które wycofały
    zgodę lub po
    okresie 6 miesięcy
    braku jakiejkolwiek
    aktywności odbiorcy
  4. przechowywanie
    nieopłaconych zamówień
    art. 6 ust. 1 lit. f)
    RODO (prawnie
    uzasadniony
    interes administratora)
    dane przetwarzane są
    do momentu utraty
    przydatności
    14 dni od złożenia
    zamówienia
  5. rozpatrzenie reklamacji czy
    roszczeń związanych z umową
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO
    (niezbędność do
    zawarcia i/lub
    wykonania umowy)
    oraz na podstawie art.
    6 ust. 1 lit. c RODO
    (obowiązek
    wynikający z
    przepisów prawa)
    dane przetwarzane są
    przez okres realizacji
    procedury lub
    roszczenia
    1 rok od upływu
    terminu realizacji
    roszczenia lub 5 lat
    od końca roku
    podatkowego w
    zakresie danych
    przechowywanych na
    podstawie przepisów
    podatkowych
  6. ustalenie, dochodzenie lub
    obrona przed roszczeniami
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora)
    dane przetwarzane są do
    momentu ustania
    podstawy przetwarzania
    2 lata lub 6 lat od
    wykonania umowy w
    zależności od tego czy
    Użytkownik jest
    przedsiębiorcą
  7. kontakt telefoniczny w sprawach
    związanych z realizacją usługi,
    umowy
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO
    (niezbędność do
    zawarcia i/lub
    wykonania umowy)
    dane przetwarzane są
    przez czas trwania
    umowy/ czas niezbędny
    do przesłania oferty i
    odpowiedzi
    Użytkownika, a
    następnie czas do
    upływu
    przedawnienia roszczeń
    2 lata lub 6 lat od
    wykonania umowy w
    zależności od tego czy
    użytkownik jest
    przedsiębiorcą
  8. kontakt telefoniczny w celu
    przedstawienia oferty i
    marketingu bezpośredniego
    art. 6 ust. 1 lit. a
    RODO (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do momentu
    wycofania zgody
  9. tworzenie rejestrów związanych
    z RODO i innymi przepisami
    art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    (obowiązek wynikający z
    przepisów prawa) oraz
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes
    administratora)
    dane przetwarzane są
    do czasu ustania
    podstawy
    przetwarzania lub
    utraty przydatności
    dla
    administratora
  10. archiwizacja na potrzeby
    zabezpieczenia informacji, które
    mogą służyć wykazywaniu
    faktów
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora)
    dane przetwarzane są
    do zgłoszenia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności dla
    administratora
    2 lata lub 6 lat od
    wykonania umowy w
    zależności od tego czy
    Użytkownik jest
    przedsiębiorcą
  11. cel analityczny, polegający
    między innymi na analizie
    danych zbieranych
    automatycznie przy korzystaniu
    ze strony internetowej, w tym
    cookies np. cookies Google
    Analytics czy Meta Piksel
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora)
    dane przetwarzane są
    do czasu wykasowania
    cookies z przeglądarki
    przez
    Użytkownika
  12. wykorzystywanie cookies na
    Stronie i jej podstronach
    art. 6 ust. 1 lit. a
    RODO (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do czasu wykasowania
    cookies z przeglądarki
    przez
    Użytkownika
  13. zarządzanie Stroną internetową
    i stronami Administratora na
    innych platformach
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora)
    dane przetwarzane są
    do czasu wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  14. badanie satysfakcji z
    oferowanych usług
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora)
    dane przetwarzane są
    do czasu wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  15. zamieszczenie przez
    Użytkownika opinii o
    usługach świadczonych przez
    Administratora
    art. 6 ust. 1 lit. a
    RODO (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do momentu wycofania
    zgody lub utraty
    przydatności dla
    administratora, chyba
    że wycofanie zgody
    nastąpi wcześniej
  16. wewnętrzne cele
    administracyjne Administratora
    związane z zarządzaniem
    kontaktem z Użytkownikiem
    6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes
    administratora)
    dane przetwarzane są do
    momentu ustania
    podstawy przetwarzania
    2 lata lub 6 lat od
    wykonania umowy w
    zależności od tego czy
    Użytkownik jest
    przedsiębiorcą
  17. dopasowanie treści
    wyświetlanych na stronach
    Administratora do
    indywidualnych potrzeb oraz
    ciągłego doskonalenia jakości
    oferowanych usług
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora)
    dane przetwarzane są
    do czasu wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  18. marketing bezpośredni
    kierowany do
    Użytkownika produktów
    lub Usług lub
    polecanych osób trzecich
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora)
    dane przetwarzane są
    do czasu wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  19. obsługa fanpage na Facebooku i
    wchodzenia w interakcje z
    użytkownikami
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora) i
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do czasu wycofania
    zgody lub wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  20. obsługa profilu na platformie
    Instagram i wchodzenia w
    interakcje z użytkownikami
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora) i
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do czasu wycofania
    zgody lub wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  21. obsługa profilu na platformie
    LinkedIn i wchodzenia w
    interakcje z użytkownikami
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora) i
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do czasu wycofania
    zgody lub wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  22. obsługa profilu na platformie
    Twitter i wchodzenia w
    interakcje z użytkownikami
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora) i
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do czasu wycofania
    zgody lub wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  23. obsługa profilu na platformie
    YouTube i wchodzenia w
    interakcje z użytkownikami
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora) i
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do czasu wycofania
    zgody lub wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  24. obsługa profilu na platformie
    TikTok i wchodzenia w interakcje
    z użytkownikami
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes administratora) i
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do czasu wycofania
    zgody lub wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  25. kierowanie reklamy w mediach
    społecznościowych i na stronach
    internetowych, typu reklam
    tworzonych za pomocą
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    (zgoda) i na podstawie
    art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony
    interes
    dane przetwarzane są
    do czasu wycofania
    zgody lub wniesienia
    sprzeciwu lub
    Menedżera reklam portalu
    Facebook, oraz kierowania
    remarketingu
    administratora)
    polegający na promocji
    i reklamie
    usług Administratora
    poprzez remarketing
    kierowany do osób
    zapisanych na mailing
    lub odwiedzających
    daną
    stronę internetową)
    utraty przydatności
    danych dla
    administratora
  26. kontakt z Administratorem za
    pomocą chatbota
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    (zgoda) lub art. 6 ust. 1
    lit. b RODO (zgoda) dane
    przetwarzane są w
    celu odpowiedzi na
    pytanie
    użytkownika strony
    dane przetwarzane są
    do czasu wycofania
    zgody lub wniesienia
    sprzeciwu lub utraty
    przydatności danych dla
    administratora
  27. zamieszczenie przez
    Użytkownika komentarzy
    art. 6 ust. 1 lit. a
    RODO (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do momentu wycofania
    zgody lub utraty
    przydatności dla
    administratora
  28. zamieszczenie przez
    Użytkownika opinii
    art. 6 ust. 1 lit. a
    RODO (zgoda)
    dane przetwarzane są
    do momentu wycofania
    zgody lub utraty
    przydatności dla
    administratora
  29. prowadzenie rekrutacji w celu i przez czas
    konieczny do podjęcia
    kroków niezbędnych
    przed zawarciem
    umowy–
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
    oraz do 6-m-cy po
    zakończeniu rekrutacji,
    a w przypadku danych
    podanych dobrowolnie
    przez kandydata lub
    danych nadmiarowych
    – w oparciu o art. 6 ust.
    1 lit. a RODO (zgoda),
    oraz art. 9 ust. 2 lit. a
    RODO (zgoda) – w
    przypadku danych
    wrażliwych podanych
    przez kandydata,
    do celów przyszłych
    rekrutacji – na
    podstawie wyrażonej
    zgody w oparciu o art.
    6 ust. 1 lit. a RODO,
    w celu i przez okres
    niezbędny do realizacji
    prawnie uzasadnionych
    interesów
    realizowanych przez
    Administratora, np.
    dochodzenia roszczeń i
    obrony przed
    roszczeniami,
    marketingu produktów
    i usług własnych (w
    zakresie jakim
    przetwarzanie jest
    niezbędne do tego celu)
    – na podstawie art. 6
    Do czasu zawarcia
    umowy lub wycofania
    zgody.
    Nie dłużej niż 6 miesięcy
    od zakończenia
    rekrutacji. Przez okres
    maksymalnie 1 roku
    (okres ten liczony jest
    od zakończenia roku, w
    którym dane zostały
    pozyskane)
    Do czasu złożenia
    sprzeciwu
    Podanie przez Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych,
    których Administrator nie potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego
    Użytkownika i wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6
    ust. 1 lit. a RODO (zgoda). Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na
    zanonimizowanie danych, których Administrator nie wymaga i nie chce przetwarzać, a mimo
    to Użytkownik przekazał je Administratorowi.
    W JAKI SPOSÓB ZBIERANE SĄ DANE?
    Zbierane i przetwarzane są tylko te dane, które użytkownik sam poda (za wyjątkiem – w
    pewnych sytuacjach – danych zbieranych automatycznie za pomocą plików cookies oraz
    danych logowania, o czym mowa poniżej).
    Podczas wizyty na stronie, automatycznie zbierane są dane dotyczące samej wizyty, np.
    adres IP użytkownika, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.
    (dane logowania). Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań
    użytkowników na stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o
    użytkownikach lub do personalizacji zawartości strony w celu jej ulepszenia. Dane te
    przetwarzane są jednak wyłącznie w celach administrowania stroną, zapewnienia
    sprawnej obsługi hostingowej, czy kierowania treści marketingowych i nie są kojarzone z
    danymi poszczególnych użytkowników. Więcej o cookies przeczytasz w dalszej części
    niniejszej polityki.
    Dane mogą też być zbierane na potrzeby wypełnienia formularzy znajdujących się na
    Stronie, o czym jest mowa w dalszej części polityki prywatności.
    JAKIE SĄ UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA?
    Użytkownikowi przysługują w każdej chwili uprawnienia zawarte w art. 15- 21 RODO tj.:
    ➔ prawo dostępu do treści jego danych,
    ➔ prawo do przenoszenia danych,
    ➔ prawo poprawiania danych,
    ➔ prawo sprostowania danych,
    ➔ prawo usunięcia danych, jeśli brak jest podstaw do ich przetwarzania,
    ➔ prawo ograniczenia przetwarzania, jeśli nastąpiło ono w sposób nieprawidłowy lub
    bez podstawy prawnej,
    ➔ prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie
    prawnie uzasadnionego interesu administratora,
    ➔ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony
    Danych Osobowych (na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych),
    jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie
    ust. 1 lit. f RODO
    obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych.
    ➔ prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane
    przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
    Administrator zwraca uwagę, że uprawnienia te nie są bezwzględne i nie przysługują w
    odniesieniu do wszystkich czynności przetwarzania danych osobowych Użytkownika.
    Tyczy się to np. prawa do uzyskania kopii danych. Uprawnienie to nie może niekorzystnie
    wpływać na prawa i wolności innych osób, takie jak np. prawa autorskie, tajemnica
    zawodowa. W celu poznania ograniczeń dotyczących uprawnień Użytkownika odsyłamy
    do treści RODO.
    Użytkownikowi zawsze jednak przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
    nadzorczego.
    W celu realizacji swoich praw Użytkownik może zwrócić się do Administratora poprzez
    adres e-mail: sklep@drjasonek.pl lub listownie na adres miejsca wykonywania
    działalności przez Administratora ( ul. Jurowiecka 19/83, 15-101 Białystok), jeśli został
    podany w niniejszej polityce prywatności, wskazując zakres swoich żądań. Odpowiedź
    zostanie udzielona w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia wpłynięcia żądania i jego
    uzasadnienia, chyba że uzasadnione będzie wydłużenie tego terminu zgodnie z RODO.
    CZY UŻYTKOWNIK MOŻE COFNĄĆ WYRAŻONĄ ZGODĘ?
    Jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na określone działanie, zgoda taka może być w każdym
    czasie cofnięta, co skutkować będzie usunięciem adresu e-mail z listy mailingowej
    Administratora i zaprzestaniem wskazanych działań (w przypadku zapisu na podstawie
    zgody). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego
    dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    W niektórych przypadkach, dane mogą nie zostać całkowicie usunięte i zostaną
    zachowane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami przez czas zgodny z
    przepisami ustawy kodeks cywilny lub np. w celu realizacji obowiązków prawnych
    nałożonych na Administratora.
    Każdorazowo, Administrator odniesie się do żądania Użytkownika, odpowiednio
    uzasadniając dalsze działania wynikające z obowiązków prawnych.
    CZY PRZEKAZUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA DO PAŃSTW TRZECICH?
    Dane Użytkownika mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej – do państw
    trzecich.
    W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług
    np. Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne) dalej jako Meta lub
    Facebook, Google, Microsoft itp. dane Użytkownika mogą być przekazywane do Stanów
    Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich
    serwerach (w całości lub częściowo). Google i Facebook stosują mechanizmy zgodności
    przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne w
    odniesieniu do swoich usług. Będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy
    gwarantują najwyższą ochronę i bezpieczeństwo danych, m.in. poprzez:
    a) współprace z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w
    odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
    b) stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję
    Europejską (tak jak m to miejsce np. w przypadku Google),
    c) stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ
    nadzorczy,
    lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Użytkownik wyraził zgodę.
    Szczegółowe informacje dostępne są w treści polityki prywatności każdego z dostawców
    tych usług, dostępnych na ich stronach internetowych. Przykładowo:
    Google Ireland Limited : https://policies.google.com/privacy?hl=pl
    Meta Platforms Ireland Limited .: https://www.facebook.com/privacy/explanation
    Obecnie usługi oferowane przez Google Ireland Limited oraz Meta Platforms Ireland
    Limited dostarczane są głównie przez podmioty znajdujące się w Unii Europejskiej. Należy,
    jednakże każdorazowo zapoznać się z polityką prywatności tych dostawców w celu
    otrzymania aktualnej informacji w zakresie ochrony danych osobowych.
    JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
    Dane Użytkownika będą przechowywane przez Administratora przez czas realizacji
    poszczególnych usług/osiągnięcia celów, które zostały wskazane w tabeli powyżej, oraz:
    a) przez okres realizacji usługi i współpracy, a także przez okres przedawnienia
    roszczeń zgodnie z przepisami prawa – w odniesieniu do danych przekazanych
    przez kontrahentów i klientów czy Użytkowników,
    b) przez okres prowadzenia rozmów i negocjacji poprzedzających zawarcie umowy
    lub wykonanie usługi – w odniesieniu do danych podanych w zapytaniu ofertowym,
    c) przez okres wymagany przepisami prawa, w tym prawa podatkowego — w
    odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków
    wynikających z mających zastosowanie przepisów,
    d) do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu złożonego na podstawie art. 21 RODO
    — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie
    uzasadnionego interesu administratora, w tym do celów marketingu
    bezpośredniego,
    e) do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, celu biznesowego —
    w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody. Po
    wycofaniu zgody dane mogą być jeszcze przetwarzane w celu obrony przed
    ewentualnymi roszczeniami zgodnie z okresem przedawnienia tych roszczeń lub
    okresem (krótszym) wskazanym Użytkownikowi,
    f) do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności — w odniesieniu do
    danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych,
    statystycznych, wykorzystania cookies i administrowania Stronami Administratora,
    g) przez okres maksymalnie 3 lat w przypadku osób, które wypisały się z newslettera
    w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami (np. informacja o dacie
    subskrypcji i dacie wypisania się z newslettera, o ilości otrzymanych newsletterów,
    podejmowanych działaniach i aktywności związanej z otrzymywanymi
    wiadomościami), lub po okresie 1 roku braku jakiejkolwiek aktywności przez danego
    subskrybenta, np. nie otworzenia jakiejkolwiek wiadomości od
    Administratora.
    Okresy przechowywania danych wskazane w latach liczone są na koniec każdego roku, w
    którym nastąpiło rozpoczęcie przetwarzania danych. Ma to na celu usprawnienie procesu
    przetwarzania i zarządzania danymi.
    Szczegółowe okresy przetwarzania danych osobowych, dotyczące poszczególnych
    czynności przetwarzania, znajdują się w rejestrze czynności przetwarzania
    Administratora.
    LINKI ODSYŁAJĄCE DO INNYCH STRON
    Na Stronie mogą pojawiać się linki odsyłające do innych stron internetowych. Będą one
    otwierać się w nowym oknie przeglądarki lub w tym samym oknie. Administrator nie
    odpowiada za treści przekazywane przez te strony. Użytkownik zobowiązany jest do
    zapoznania się z polityką prywatności lub regulaminem tych stron.
    DZIAŁALNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH – FACEBOOK
    Administratorem administruje danymi Użytkownika na fanpage pod nazwą
    DR Jasonek Clinic w serwisie Facebook
    (dalej jako Fanpage).
    Dane osobowe Użytkownika podawane na Fanpage będą przetwarzane w celu
    administrowania i zarządzania Fanpage, komunikowania się z Użytkownikiem,
    wchodzenia w interakcje, kierowania do Użytkownika treści marketingowych i tworzenia
    społeczności Fanpage.
    Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Użytkownika i prawnie uzasadniony interes
    administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami i Obserwującymi
    Fanpage. Użytkownik dobrowolnie decyduje się na polubienie/obserwowanie Fanpage.
    Zasady panujące na Fanpage są ustalane przez Administratora, jednakże zasady
    przebywania w portalu społecznościowym Facebook wynikają z regulaminów Facebooka.
    W każdej chwili, Użytkownik może przestać obserwować Fanpage. Administrator nie
    będzie jednak wówczas wyświetlać Użytkownikowi żadnych treści pochodzących od
    Administratora a związanych z Fanpage.
    Administrator widzi dane osobowe Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy
    informacje ogólne, które Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne.
    Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portal
    społecznościowy Facebook i na warunkach zawartych w jego regulaminach.
    Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia
    Fanpage na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj”
    Fanpage lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości
    oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu
    własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.
    Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak
    portal Facebook, współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom
    obsługującym Fanpage Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, jeśli dojdzie
    do kontaktu poza portalem Facebook.
    Pozostałe uprawnienia Użytkownika opisane są w niniejszej Polityce prywatności.
    Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem
    Facebooka.
    Dane te mogą być też profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty
    reklamowej kierowanej do Użytkownika. Nie będą jednak przetwarzane w sposób
    zautomatyzowany w rozumieniu RODO (mając negatywny wpływ na prawa i wolności
    Użytkownika).
    Polityka prywatności portalu Facebook:
    https://www.facebook.com/privacy/explanation.
    DZIAŁALNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH – INSTAGRAM
    Administratorem administruje danymi Użytkownika na stronie profilu pod nazwą
    dr_jasonek dostępnym pod adresem URL: https://www.instagram.com/dr_jasonek/?hl=enw
    serwisie Instagram (dalej jako Profil).
    Dane osobowe Użytkownika podawane na Profilu będą przetwarzane w celu
    administrowania i zarządzania Profilem, komunikowania się z Użytkownikiem,
    wchodzenia w interakcje, kierowania do Użytkownika treści marketingowych i tworzenia
    społeczności Profilu.
    Podstawą ich przetwarzania jest zgoda Użytkownika i prawnie uzasadniony interes
    administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami i Obserwującymi
    Profil. Użytkownik dobrowolnie decyduje się na polubienie/obserwowanie Profilu.
    Zasady panujące na Profilu są ustalane przez Administratora, jednakże zasady
    przebywania w portalu społecznościowym Instagram wynikają z regulaminów Instagram.
    W każdej chwili, Użytkownik może przestać obserwować Profil. Administrator nie będzie
    jednak wówczas wyświetlać Użytkownikowi żadnych treści pochodzących od
    Administratora a związanych z Profilu.
    Administrator widzi dane osobowe Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy
    informacje ogólne, które Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne.
    Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portal
    społecznościowy Instagram i na warunkach zawartych w jego regulaminach.
    Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia
    Profilu na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” Profil lub
    wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości oraz w celu
    realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych
    produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.
    Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak
    współpracujące agencje reklamowe lub inni podwykonawcy obsługujący Profil
    Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, jeśli dojdzie do kontaktu poza
    Instagramem.
    Pozostałe uprawnienia Użytkownika opisane są w niniejszej Polityce prywatności.
    Dane Użytkownika mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem
    Instagram.
    Dane te mogą być też profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty
    reklamowej kierowanej do Użytkownika. Nie będą jednak przetwarzane w sposób
    zautomatyzowany w rozumieniu RODO (mając negatywny wpływ na prawa i wolności
    Użytkownika).
    Polityka prywatności portalu Instagram: https://help.instagram.com/519522125107875
    BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
    Dane osobowe Użytkownika są przechowywane i chronione z należytą starannością,
    zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi Administratora. Administrator
    przetwarza informacje o Użytkowniku przy użyciu odpowiednich środków technicznych i
    organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie
    obowiązującego, w szczególności przepisów o ochronie danych osobowych. Środki te
    mają na celu przede wszystkim zabezpieczenie danych osobowych Użytkowników przed
    dostępem osób nieupoważnionych.
    W szczególności, dostęp do danych osobowych Użytkowników mają jedynie osoby
    upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy lub
    podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie odrębnej
    umowy powierzenia danych.
    Użytkownik powinien jednocześnie dochować staranności w zabezpieczeniu swoich
    danych osobowych przekazywanych w ramach sieci Internet, w szczególności nie ujawniać
    swoich danych logowania osobom trzecim, stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz
    aktualizować oprogramowanie.
    KIM MOGĄ BYĆ ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH?
    Administrator informuje, że korzysta z usług podmiotów zewnętrznych. Podmioty, którym
    powierza przetwarzanie danych osobowych (takie jak np. firmy kurierskie, firmy
    pośredniczące w płatnościach elektronicznych, firmy oferujące usługi księgowe, firmy
    umożliwiające wysyłkę newsletterów) gwarantują stosowanie odpowiednich środków
    ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa, w
    szczególności przez RODO.
    Administrator informuje Użytkownika, że powierza przetwarzanie danych osobowych
    m.in. następującym podmiotom:
  30. mailchimp.com– w celu wysyłki newslettera i korzystania z systemu
    mailingowego
  31. seohost.pl– w celu przechowywania danych osobowych na serwerze,
  32. fakturownia.pl– w celu wystawienia dokumentów księgowych,
  33. Paypro S.A.– w celu obsługi systemu płatności i transakcji elektronicznych,
  34. biuro rachunkowe – w celu zarządzania firmą,
  35. seohost.pl– celu obsługi domeny i serwera pocztowego,
  36. seowebsite– w celu wsparcia informatycznego czy zarządzania Stroną od strony IT,
  37. innym zleceniobiorcom lub podwykonawcom zaangażowanym do obsługi
    technicznej, administracyjnej, lub do świadczenia pomocy prawnej na rzecz
    Administratora i jego klientów, np. pomocy księgowej, informatycznej, graficznej,
    copywriterskiej, firmom windykacyjnym, prawnikom, itd.
    Dane osobowe mogą być także udostępniane innym odbiorcom m.in. urzędom np.
    urzędowi skarbowemu – w celu realizacji obowiązków prawno-podatkowych
    związanych z rozliczeniami i księgowością.
    Podmioty, które przetwarzają dane osobowe, tak jak Administrator, zapewniają
    zachowanie standardów europejskich w zakresie ochrony danych osobowych, w tym
    standardy wyznaczane przez akty prawne i decyzje Komisji Europejskiej i stosują
    mechanizmy zgodności także przy przekazywanie danych poza EOG m.in. w postaci
    standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską decyzja
    2021/915 z dnia 4 czerwca 2021 r. w sprawie standardowych klauzul umownych
    między administratorami, a podmiotami przetwarzającymi na podstawie art. 28 ust. 7
    rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 oraz art. 29 ust. 7
    rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1725 https://eurlex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32021D0915&from=PL.
    CZY POWOŁALIŚMY INSPEKTORA OCHRONY DANYCH?
    Administrator Danych Osobowych niniejszym informuje, że nie powołał Inspektora
    Ochrony Danych Osobowych (IODO) i wykonuje samodzielnie obowiązki związane z
    przetwarzaniem danych osobowych.
    Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż jego dane osobowe mogą być przekazywane
    uprawnionym organom państwowym w związku z prowadzonymi przez nie
    postępowaniami, na ich żądanie i po spełnieniu przesłanek potwierdzających niezbędność
    pozyskania od Administratora tych danych.
    CZY PROFILUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
    Dane osobowe Użytkownika nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego
    podejmowania decyzji, mających wpływ na prawa i obowiązki czy wolności Użytkownika
    w rozumieniu RODO.
    W ramach strony internetowej i technologii śledzących dane Użytkownika mogą być
    profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty firmy, którą Administrator
    kieruje do Użytkownika (głównie poprzez tzw. reklamę behawioralną). Nie powinno to
    mieć jednak żadnego wpływu na sytuację prawną Użytkownika, w szczególności na
    warunki zawartych przez niego umów czy umów, które zamierza zawrzeć. Może jedynie
    pomóc w lepszym dopasowaniu treści i kierowanych reklam do zainteresowań
    Użytkownika. Użyte informacje są anonimowe i nie są kojarzone z danymi osobowymi
    podanymi przez Użytkownika np. w procesie zakupu. Wynikają one z danych
    statystycznych np. płeć, wiek, zainteresowania, przybliżona lokalizacja, zachowania na
    Stronie.
    Każdy Użytkownik ma prawo wyrażenia sprzeciwu wobec profilowania, jeśli miałoby ono
    negatywny wpływ na prawa i obowiązki Użytkownika.
    Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o reklamie behawioralnej kliknij tutaj:
    https://www.youronlinechoices.com/pl/o-reklamie-behawioralnej
    §4 FORMULARZE
    Administratorem w inny, wybrany w tym celu sposób.Administrator stosuje następujące
    rodzaje formularzy w ramach Strony:
  38. Formularz zapisu na newsletter – wymaga podania w odpowiednim miejscu
    swojego imienia i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Następnie Użytkownik,
    w celu dodania jego adresu e-mail do bazy subskrybentów Administratora, musi
    potwierdzić chęć zapisu. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy
    mailingowej w celu wysyłania newslettera.
    Subskrypcja/zapis oznacza, że Użytkownik zgadza się z niniejszą Polityką
    prywatności oraz wyraża zgodę na wysyłanie mu informacji marketingowych i
    handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej np. e-maila, w
    rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
    Poprzez zapis na newsletter Użytkownik wyraża również zgodę na
    wykorzystywanie przez Administratora telekomunikacyjnych urządzeń końcowych
    Użytkownika (np. telefonu, tabletu, komputera) w celu marketingu bezpośredniego
    produktów i usług Administratora oraz przedstawiania Użytkownikowi informacji
    handlowych zgodnie z art. 172 ust.1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z
    2014 r. poz. 243 ze zm.)
    Powyższe zgody są dobrowolne, jednakże konieczne do wysyłki newslettera, w tym
    m.in. do informowania o usługach, nowych wpisach blogowych, produktach,
    promocjach i rabatach oferowanych przez Administratora lub produktach osób
    trzecich polecanych przez niego. Zgody mogą zostać w każdej chwili wycofane, co
    spowoduje zaprzestanie wysyłania newslettera zgodnie z zasadami zawartymi w
    niniejszej polityce prywatności.
    Newsletter jest wysyłany przez czas nieokreślony, od chwili aktywacji do czasu
    wycofania zgody. Po wycofaniu zgody, dane Użytkownika mogą być
    przechowywane w bazie newsletterowej jeszcze przez okres do 3 lat, w celu
    wykazania faktu udzielenia przez Użytkownika zgody na komunikację poprzez
    newsletter, działań Użytkownika (otwieralności e-maili) oraz chwili jej wycofania, a
    także ewentualnych związanych z tym roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony
    interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    Wysyłka newslettera może zostać zaprzestana w przypadku niewykazania przez
    Użytkownika aktywności przez minimum 6 miesięcy od rozpoczęcia świadczenia
    usługi newsletter lub od odczytania ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego
    newslettera). W takim przypadku, Administrator usunie dane Użytkownika z
    systemu do wysyłki newslettera (dostawcy). Użytkownik nie będzie uprawniony do
    otrzymania żadnej wiadomości od Administratora, chyba że zdecyduje się
    ponownie zapisać w formularzu zapisu na Newsletter lub skontaktuje się z Administratorem
    w inny, wybrany w tym celu sposób.
    System mailingowy wykorzystywany do wysyłki newslettera odnotowuje wszelką
    aktywność i podejmowane działania Użytkownika związane z przesyłanymi do
    niego e-mailami (data i godzina otwarcia wiadomości, kliknięcia w linki, moment
    wypisania się, itp.).
    Administrator może także prowadzić remarketing na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
    RODO (prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na promocji i
    reklamie usług kierowany do osób zapisanych na newsletter, w ten sposób, że
    podane adresy e-mail subskrybentów zostają wgrane do narzędzia
    marketingowego oferowanego przez Meta Platforms Ireland Limited, tzw.
    menedżera reklam, a następnie kierowana jest do nich reklama utworzona przez
    Administratora lub osoby upoważnione, poprzez konto reklamowe
    Administratora, pod warunkiem, że subskrybenci newslettera są jednocześnie
    użytkownikami platformy Facebook (posiadają tam założone konto). Każdorazowo
    dane te są kasowane po zakończeniu kampanii reklamowej. W przypadku realizacji
    kolejnej kampanii reklamowej wgrywana jest do narzędzia zaktualizowana baza
    subskrybentów). Dokładna informacja o tzw. grupach niestandardowych
    odbiorców, zasady hashowania danych oraz przetwarzania tymi danymi znajdują
    się w polityce prywatności portalu Facebook pod tym linkiem
    https://www.facebook.com/legal/terms/customaudience# oraz
    https://www.facebook.com/legal/terms/dataprocessing, a Administrator zaleca
    zapoznanie się z tymi zasadami przez każdego Użytkownika i subskrybenta.
  39. Formularz kontaktowy – umożliwia wysłanie wiadomości do Administratora i
    kontakt z nim drogą elektroniczną. Dane osobowe w postaci imienia, nazwiska,
    adres e-mail oraz dane podane w treści wiadomości, przetwarzane są przez
    Administratora zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności w celu kontaktu z
    Użytkownikiem. Po zakończeniu kontaktu z Tobą, dane mogą być archiwizowane, co jest
    prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Administrator nie jest w stanie określić
    dokładnego okresu archiwizacji, a tym samym usunięcia wiadomości. Jednakże,
    maksymalny okres nie będzie wynosić dłużej niż terminy przedawnienia roszczeń
    wynikające z przepisów prawa.
  40. Formularz zamówienia w Sklepie – Składając zamówienie w sklepie
    internetowym Administratora musisz podać określone dane zgodnie z zasadami
    zawartymi w regulaminie sprzedaży w celu realizacji zamówienia, realizacji
    obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, rozliczeń, rozpatrywania
    roszczeń, w celach statystycznych i archiwalnych, a także w celu marketingu
    bezpośredniego w stosunku do klientów, co jest prawnie uzasadnionym interesem
    Administratora.
    Są to głównie: imię, nazwisko, nazwa firmy, NIP, adres zamieszkania lub siedziba
    firmy, ewentualnie adres do doręczeń, adres e-mail. Jeżeli posiadasz już konto
    użytkownika w sklepie to wówczas wystarczy podanie loginu (lub adresu e-mail)
    oraz hasła i zalogowanie się na swoje konto, a następnie dokonanie dalszych
    kroków związanych z zamówieniem.
    Administrator przechowuje dane przez czas realizacji zamówienia czy usługi, a po
    jej wykonaniu przez okres niezbędny do ochrony przed roszczeniami. Ponadto,
    przez czas wskazany przepisami prawa np. podatkowego (m.in. okres
    przechowywania faktur).
  41. Formularz reklamacji i odstąpienia od umowy w sklepie internetowym
    drjasnek-trochology.pl– W przypadku korzystania z usług lub produktów Administratora
    możesz złożyć reklamację lub odstąpić od zawartej umowy. W tym celu, Administrator
    umożliwia Ci wypełnienie formularza reklamacyjnego i formularza
    odstąpienia od umowy załączonych do regulaminu sprzedaży. Możesz także
    dokonać tych czynności bez wypełniania formularza, jednakże podając niezbędne
    dane.
    Wymagane w tym wypadku dane to: imię, nazwisko lub ewentualnie nazwa
    użytkownika, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy (jeżeli zamówienie było
    dokonywane w imieniu firmy), adres e-mail, numer telefonu (ewentualnie), numer
    rachunku bankowego (jeśli konieczny będzie zwrot).
    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia reklamacji
    zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem sprzedaży. Dane będą
    przechowywane w celu realizacji procedury reklamacyjnej / odstąpienia od umowy
    oraz w celach archiwalnych i obrony przed roszczeniami.
  42. Formularz rejestracyjny założenia konta Użytkownika w sklepie
    internetowym – Użytkownik ma możliwość założenia konta w sklepie
    internetowym i w tym celu powinien dokonać odpowiedniej rejestracji i podania
    danych: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, adres siedziby firmy,
    NIP, a następnie hasła.
    Założenie konta odbywa się na zasadach podanych w regulaminie sprzedaży i jest
    usługą świadczoną drogą elektroniczną. Zasady utrzymywania konta oraz jego
    ewentualnego usunięcia zawarte są w regulaminie.
    Obowiązkowe są dane oznaczone jako takie i bez ich podania nie będzie możliwe
    założenie konta użytkownika. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
    Administrator może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom trzecim bez
    odrębnej zgody Użytkownika (na podstawie umowy powierzenia). Dane pozyskane z
    formularzy nie mogą być przekazywane podmiotom trzecim.
    Jeżeli Użytkownik korzysta z usług dostawców zewnętrznych jak np. Google, czy Disquis
    powinien zapoznać się z ich polityką prywatności, dostępną u dostawców tych usług, na
    ich stronach internetowych.
    §5 WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRAWA AUTORSKIE
  43. Treści przedstawione na Stronie nie stanowią porad czy wskazówek specjalistycznych
    (np. edukacyjnych) i nie odnoszą się do konkretnego stanu faktycznego. Jeśli
    Użytkownik chce uzyskać pomoc w konkretnej sprawie, powinien skontaktować się z
    osobą uprawnioną do udzielania takich porad lub z Administratorem na podane dane
    kontaktowe. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie treści
    zawartych na Stronie lub działań czy zaniechań podejmowanych na ich podstawie.
  44. Wszystkie treści umieszczone na Stronie stanowią przedmiot praw autorskich
    określonych osób i/lub Administratora (np. zdjęcia, teksty, inne materiały, itp.).
    Administrator nie wyraża zgody na kopiowanie tychże treści w całości lub w części bez
    jego wyraźnej, uprzedniej zgody.
  45. Administrator informuje niniejszym Użytkownika, że jakiekolwiek rozpowszechnianie
    treści udostępnionych przez Administratora stanowi naruszenie przepisów prawa i
    może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Administrator może także domagać
    się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat
    materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  46. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie materiałów dostępnych
    na stronie w sposób niezgodny z prawem.
  47. Treści umieszczone na Stronie są aktualne na dzień ich zamieszczenia, chyba że
    wskazano inaczej.
    §6 TECHNOLOGIE
    W celu korzystania ze strony internetowej Administratora niezbędne jest posiadanie:
    a) Urządzenia z dostępem do sieci Internet,
    b) Aktywnej skrzynki elektronicznej odbierającej wiadomości e-mail,
    c) Przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron www,
    d) Oprogramowanie umożliwiające odczyt treści w przedstawionych formatach np.
    pdf., video, mp3, mp4.
    §7 POLITYKA PLIKÓW COOKIES
  48. Podobnie jak większość stron internetowych, Strona Administratora korzysta z tzw.
    technologii śledzących, czyli plików cookies (“ciasteczek”) co umożliwia ulepszanie
    Strony pod kątem potrzeb użytkowników ją odwiedzających.
  49. Strona nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji
    zawartych w plikach cookies.
  50. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to dane informatyczne, niewielkie pliki tekstowe, które
    przechowywane są na urządzeniu końcowym, np. komputerze, tablecie, smartfonie,
    wtedy, gdy korzystasz ze Strony.
  51. Mogą to być cookies własne (pochodzące bezpośrednio ze Strony internetowej) oraz
    cookies podmiotów trzecich (pochodzące z innych stron internetowych niż Strona).
  52. Pliki cookies pozwalają na dostosowanie zawartości mojej strony internetowej do
    indywidualnych potrzeb Użytkownika oraz potrzeb innych odwiedzających ją
    użytkowników. Umożliwiają również tworzenie statystyk, które pokazują w jaki sposób
    użytkownicy Strony korzystają z niej oraz jak się po niej poruszają. Dzięki temu mogę
    ulepszać moją stronę internetową, jej zawartość, strukturę i wygląd.
  53. Administrator stosuje następujące pliki cookies podmiotów trzecich w ramach Strony:
    a) Piksel konwersji Facebooka oraz reklamy tworzone poprzez portal Facebook
    Facebook Ads (Facebook Custom Audiences) – w celu zarządzania reklamami na
    Facebooku i prowadzenia działań remarketingowych, co jest prawnie
    uzasadnionym interesem Administratora. Administrator może również kierować
    treści reklamowe do Użytkownika poprzez portal Facebook w ramach reklam
    kontaktowych.
    Narzędzie Piksel Facebooka dostarczane jest przez Meta Platforms Ireland Limited.
    oraz jej spółki powiązane. To narzędzie analityczne, które pomaga mierzyć
    skuteczność reklam, pokazuje jakie działania podejmują Użytkownicy Strony oraz
    pomaga dotrzeć do określonej grupy osób (Facebook Ads, Facebook Insights).
    Administrator może również kierować treści reklamowe do Użytkownika poprzez
    portal Facebooka w ramach reklam kontaktowych.
    Administrator może także prowadzić remarketing na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
    RODO (prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na promocji i
    reklamie usług kierowany do osób, które wyraziły zgodę na wysyłkę ofert (lub osób
    do nich podobnych lub do użytkowników, którzy polubili Fanpage) w ten sposób,
    że podane adresy e-mail zostają wgrane do narzędzia marketingowego
    oferowanego przez Meta Platforms Ireland Limited. tzw. menadżera reklam, a
    następnie kierowana jest do nich reklama utworzona przez Administratora lub
    osoby upoważnione, poprzez konto reklamowe Administratora, pod warunkiem,
    że osoby te są jednocześnie użytkownikami platformy Facebook (posiadają tam
    założone konto). Każdorazowo dane te są kasowane po zakończeniu kampanii
    reklamowej. W przypadku realizacji kolejnej kampanii reklamowej wgrywana jest
    do narzędzia zaktualizowana baza kontaktów). Dokładna informacja o tzw.
    grupach niestandardowych odbiorców, zasady hashowania danych oraz
    przetwarzania tymi danymi znajdują się w polityce prywatności portalu Facebook
    pod tym linkiem https://www.facebook.com/legal/terms/customaudience# oraz
    https://www.facebook.com/legal/terms/dataprocessing, a Administrator zaleca
    zapoznanie się z tymi zasadami przez każdego Użytkownika.
    Informacje zbierane w ramach używania Piksela Facebooka są anonimowe i nie
    pozwalają na identyfikację Użytkownika. Pokazują ogólne dane na temat
    użytkowników: lokalizację, wiek, płeć, zainteresowania. Dostawca portalu
    Facebook może łączyć te informacje z informacjami jakie Użytkownik przekazuje
    mu w ramach posiadanego konta w portalu Facebook, a następnie wykorzystywać
    je zgodnie z własnymi założeniami i celami.
    Administrator zaleca zapoznanie się ze szczegółami związanymi z użyciem
    narzędzia Piksel Meta (Facebooka) i ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego
    narzędzia, jak również zarządzanie swoimi ustawieniami prywatności w portalu
    Facebook. Więcej informacji znajduje się pod linkiem:
    https://www.facebook.com/privacy/explanation oraz
    https://www.facebook.com/business/help/742478679120153?id=1205376682832
    142&_ga=2.140230195.1899084027.1676390445-251481724.1675757116. W
    każdej chwili można zrezygnować z plików cookies odpowiedzialnych za
    wyświetlanie reklam remarketingowych np. na
    https://www.facebook.com/help/1075880512458213/.
    Użytkownik korzystając ze strony wyraża zgodę na instalację wskazanego cookie
    na swoim urządzeniu końcowym.
    b Wbudowany kod Google Analytics – w celu analizy statystyk Strony. Google
    Analytics korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań
    Użytkowników Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji, np. z jakiej
    strony Użytkownik trafił na bieżącą stronę internetową. Pomagają udoskonalić
    Stronę. Narzędzie to stosowane jest na mocy umowy zawartej z Google Ireland Limited
    przy czym dostarczane jest przez firmę Google LLC. Działania podejmowane w
    ramach korzystania z kodu Google Analytics opierają się na prawnie uzasadnionym
    interesie Administratora polegającym na tworzeniu i korzystaniu ze statystyk, co
    następnie umożliwia ulepszanie usług Administratora i optymalizację Strony.
    W ramach korzystania z narzędzia Google Analytics Administrator nie przetwarza
    jakichkolwiek danych Użytkownika, umożliwiających jego identyfikację.
    Administrator zaleca zapoznanie się ze szczegółami związanymi z użyciem
    narzędzia Google Analytics, możliwością wyłączenia kodu śledzącego i ewentualnie
    zadanie pytań dostawcy tego narzędzia pod linkiem:
    https://support.google.com/analytics#topic=3544906 lub zapoznanie się z
    zasadami prywatności pod linkiem:
    https://policies.google.com/privacy?hl=pl&_ga=2.64139695.1899084027.1676390
    445-251481724.1675757116.
    c) Wtyczki kierujące do social mediów np. Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn.
    Użytkownik po kliknięciu w ikonę danej wtyczki odsyłany jest do strony
    zewnętrznego dostawcy, w tym wypadku właściciela danego serwisu
    społecznościowego np. Facebooka. Następnie posiada możliwość kliknięcia “Lubię
    to” lub „Udostępnij” i polubienia fanpage Administratora, znajdujący się w portalu
    Facebook lub też bezpośredniego udostępnienia jego treści (postu, artykułu, video,
    itd.).
    Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności Facebooka przed
    założeniem konta w tym portalu. Administrator nie ma wpływu na dane
    przetwarzane przez portal Facebook. Od momentu kliknięcia przez Użytkownika w
    przycisk wtyczki odsyłającej do mediów społecznościowych, dane osobowe są
    przetwarzane przez portal społecznościowy np. Facebook, który staje się ich
    administratorem i decyduje o celach i zakresie ich przetwarzania. Cookies
    pozostawiane przez wtyczkę Facebooka (lub inne podmioty trzecie) mogą też być
    aplikowane w urządzeniu Użytkownika po wejściu na Stronę a następnie kojarzone
    z danymi gromadzonymi w portalu Facebooka. Użytkownik korzystając ze Strony
    akceptuje ten fakt. Administrator nie ma wpływu na przetwarzanie danych przez
    podmioty trzecie w ten sposób.
    Powyższe wskazówki należy odnieść również do obsługi:
    Facebook – fanpage znajdujący się pod adresem URL:
    https://www.facebook.com/drjasonek/,
    Profilu na portalu społecznościowym Instagram, znajdującego się pod adresem
    URL: https://www.instagram.com/dr_jasonek/,
    f) Narzędzia służące do oceny efektywności kampanii reklamowych Google Ads
  • w celu prowadzenia kampanii reklamowych oraz remarketingowych, co jest
    prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
    Administrator nie gromadzi żadnych danych, które pozwalałyby na identyfikację
    danych osobowych Użytkownika. Administrator zaleca zapoznanie się z polityką
    prywatności Google w celu poznania szczegółów działania tych funkcji oraz ich
    ewentualnego wyłączenia z poziomu przeglądarki Użytkownika.
    g) Cookies służące do odzyskiwania porzuconych koszyków i aktywności
    Użytkownika na stronie sklepu internetowego,
  • w celu skierowania do Użytkownika komunikacji reklamowej związanej z
    niezakończonym zamówieniem, co jest prawnie uzasadnionym interesem
    Administratora.
    h) Treści z portali i stron internetowych zewnętrznych dostawców,
    Administrator może osadzać na Stronie treści z portali, serwisów, blogów i innych
    stron internetowych zewnętrznych podmiotów. W szczególności mogą to być filmy
    z serwisu You Tube czy Vimeo oraz nagrania dźwiękowe w portalu SoundCloud.
    Wspomniane podmioty trzecie mogą zapisywać pewne dane o odtworzeniach
    treści jakich dokonał Użytkownik. Jeśli nie chcesz, żeby miało to miejsce, wyloguj się z
    danego portalu (jeśli posiadasz tam konto i jesteś zalogowany) zanim odwiedzisz moją
    Stronę lub nie odtwarzaj danych treści na Stronie. Możesz też zmienić ustawienia swojej
    przeglądarki i
    zablokować wyświetlanie Ci określonych treści z określonych portali.
    i) Linki afiliacyjne i programy partnerskie
    Na Stronie Administratora mogą pojawiać się linki afiliacyjne do określonych
    produktów lub usług podmiotów trzecich. Jest to sposób monetyzacji treści
    znajdujących się na Stronie, a udostępnianych co do zasady bezpłatnie. Kliknięcie
    w link nie spowoduje po stronie Użytkownika naliczenia żadnych opłat. Jeśli
    przejdziesz na stronę zewnętrznego podmiotu klikając w link afiliacyjny i dokonasz
    zakupu produktu może mi zostać przyznana prowizja. Korzystając ze Strony
    zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w tym zakresie.
    Na Stronie mogą też pojawiać się okienka reklamowe z produktami podmiotów
    trzecich, w ramach tzw. Google AdSense. Administrator informuje, iż nie ma
    wpływu na treść tych reklam ani ich wygląd, o których decyduje algorytm dostawcy,
    w tym wypadku Google Ireland Iimited . Ustawienia i personalizację reklam
    możesz zmodyfikować bezpośrednio z poziomu swojej przeglądarki wchodząc pod
    adres: https://adssettings.google.com/authenticated.
  1. Administrator ponownie zaleca zapoznanie się z polityką prywatności każdego z
    dostawców powyższych usług w celu poznania możliwości dokonywania zmian i
    ustawień, zapewniających ochronę praw Użytkownika.
  2. W ramach strony stosowane są dwa rodzaje plików cookies: sesyjne, które usuwane
    są po zamknięciu przeglądarki, wylogowaniu lub opuszczeniu strony internetowej,
    oraz stałe, które są przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika, co
    umożliwia rozpoznanie przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę, przez czas
    określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez
    Użytkownika.
  3. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych
    (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w
    urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym
    czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać
    zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików
    cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich
    każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Strony. Szczegółowe
    informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w
    ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  4. Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies (wyłączenie ich,
    ograniczenie) mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach
    internetowych Strony i utrudnić jej funkcjonowanie.
  5. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem
    http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki
    internetowej.
    §8 ZGODA NA COOKIES
    Podczas pierwszego wejścia na Stronę musisz wyrazić zgodę na cookies lub podjąć inne,
    możliwe działania wskazane w komunikacie, żeby móc dalej korzystać z zawartości Strony.
    Korzystanie ze Strony oznacza wyrażenie zgody. Jeżeli nie chcesz takiej zgody wyrazić –
    opuść Stronę. Zawsze też, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki, wyłączyć lub
    usunąć pliki cookies. W zakładce „pomoc” w przeglądarce Użytkownika znajdują się
    niezbędne informacje.
    §9 LOGI SERWERA
  6. Korzystanie ze Strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym
    przechowywana jest Strona.
  7. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi
    obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o
    przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
  8. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
  9. Logi serwera służą do administrowania Stroną, a ich treść nie jest ujawniana
    nikomu poza osobami i podmiotami upoważnionymi do administrowania
    serwerem.
  10. Administrator nie wykorzystuje w żaden sposób logów serwera do identyfikacji
    Użytkownika.
    Data publikacji Polityki Prywatności: 24.01.2024.
    Data ostatniej aktualizacji: 24.01.2024