Obraz Ładujący
Wróć

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE

    1. Sklep internetowy jest dostępny w domenie drjasonek-trichology.pl i na 
      odpowiednich podstronach po dokonaniu rejestracji oraz jest prowadzony przez 
      Sprzedawcę.

    1. W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:
      ⮚ numer telefonu: 721 177 317
      ⮚ adres e-mail: sklep@drjasonek-trichology.pl

    1. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty 
      elektronicznej, formularza kontaktowego albo czatu (innego komunikatora online)
      dostępnego w ramach Sklepu (jeśli istnieje). Środki te gwarantują zachowanie 
      pisemnej korespondencji (forma dokumentowa) pomiędzy Klientem a Sprzedawcą 
      z zachowaniem daty i godziny, spełniają wymogi trwałego nośnika oraz 
      umożliwiają szybkie i efektywne kontaktowanie się Klienta z przedsiębiorcą.

    1. Zasady korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży o 
      dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej oraz dokonywania reklamacji w 
      ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin.

    1. Sprzedawca udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin 
      przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego. Klient może utrwalić 
      treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym 
      nośniku lub wydruk.

    1. Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest 
      akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację 
      wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.

    1. Sprzedawca jest odpowiedzialny za zgodność świadczenia z umową.

    1. Informacje o Treściach cyfrowych lub Usługach cyfrowych podane na stronach
      internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny,
      nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem
      do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

    1. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o
      charakterze bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
      a) rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu;
      b) dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w
      szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie.

    1. Nakazuje się:
      a) Korzystanie ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
      b) Korzystanie ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;
      c) Korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych
      Sklepu wyłącznie w celu osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją (jeśli taka
      została udzielona).

    1. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając 
      niepoprawnych danych osobowych. 
    2.  W ramach Serwisu oferowane są Usługi Telemedyczne (Usługi Medyczne) 
    3.  Korzystanie przez Pacjentów z Usług Medycznych odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie; 
    4.  Korzystanie z Usług Medycznych jest możliwe po akceptacji postanowień Regulaminu przez Pacjenta;  
    5. Dostępność Usług Medycznych zależy od indywidualnej dostępności Usługodawcy 
    6. Usługi Medyczne świadczone są za pośrednictwem Serwisu po wypełnieniu Formularza oraz dokonaniu opłaty
    7. Opłata z tytułu Usług Medycznych jest zgodna z aktualnym cennikiem świadczenia usług
    8. Korzystanie z Usług Medycznych przez Pacjenta jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na to, by informacje i wypowiedzi przez niego udzielone, w ramach Usługi Medycznej z Usługodawcą, zostały umieszczone w jego dokumentacji medycznej; 
    9. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Serwisu, z uwagi na transmisję danych za pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem w postaci możliwości ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Usługodawcą a Pacjentem; 
    10. Pacjent zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich; 
    11.  Pacjent zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym; 
    12. Pacjenta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. 

    1. W celu usunięcia konta Klienta należy pisemnie lub za pośrednictwem poczty 
      elektronicznej poinformować Sklep o woli jego usunięcia.                                                           §2 DEFINICJE  Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

    1. Sprzedawca – Dariusz Jasonek prowadzący działalność gospodarczą pod 
      firmą Praktyka Lekarska Dariusz Jasonek, pod adresem ul. Jurowiecka 19/83,
      15-101 Białystok, NIP: 5423357812 zgodnie z dokumentem 
      wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności 
      Gospodarczej
    2. Usługodawca – Dariusz Jasonek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Praktyka Lekarska Dariusz Jasonek, pod adresem ul. Jurowiecka 19/83,15-101 Białystok, NIP: 5423357812 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

    1. Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka
      organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają
      zdolność prawną,
      składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem
      Sklepu.

    1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach
      Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością
      gospodarczą lub zawodową.

    1. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący
      zamówienia Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych związanych z prowadzoną przez
      niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla niego charakteru
      zawodowego, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art.
      5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.

    1. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie
      będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
      wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu,
      a nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

    1. Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej
      Sklepu.

    1. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.

    1. Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem
      www.drjasonek-trichology.pl oraz na odpowiednich jego podstronach za
      pośrednictwem,którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych
      Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.

    1. Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Klientowi na: wytwarzanie, przetwarzanie,
      przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, albo wspólne korzystanie
      z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez
      konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, albo inne formy interakcji za pomocą
      danych w postaci cyfrowej.

    1. Treści cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.

    1. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi
      cyfrowej zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu, na
      mocy której Sprzedawca przenosi lub zobowiązuje się do dostarczenia Treści
      cyfrowej lub Usługi cyfrowej, w tym każdą umowę, której przedmiotem są zarówno
      towary, jak i usługi.

    1. Umowa o świadczenie usług – oznacza każdą umowę inną niż umowa
      sprzedaży towarów, na mocy której Sprzedawca świadczy lub zobowiązuje się do
      świadczenia
      usługi, w tym Usługi cyfrowej, na rzecz Klienta.

    1. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu,
      bez
      jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
      większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
      włącznie.

    1. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio
      do zawarcia Umowy Sprzedaży i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na
      warunkach
      wskazanych w niniejszym Regulaminie.

    1. Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może
      złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.

    1. Operator płatności – PAYPRO SPÓŁKA AKCYJNA
      z siedzibą ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Polska, KRS: 0000347935; PAYU SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą ul. GRUNWALDZKA 186, 60-166 POZNAŃ

    1. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku
      od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami
      prawa.

    1. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w
      Sklepie
      sposobów płatności internetowych – w zależności od wybranej formy płatności i
      zamówionych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.

    1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest 
      obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Treść cyfrową, Usługę cyfrową, Produkt,
      a w odniesieniu do Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej – także cyfrowe 
      odwzorowanie wartości.

    1. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i 
      oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie 
      i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla
      danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).

    1. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia 
      sieciowe wykorzystywane przez Klienta w celu uzyskania dostępu do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, lub w celu korzystania z nich. Minimalne wymagania techniczne 
      zostały wskazane przez Sprzedawcę w niniejszym regulaminie.

    1. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo 
      wolnymi od pracy.

    1. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach 
      konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.

    1. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze
      zm.), dalej jako Kodeks cywilny.

    1. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU
      2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
      przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
      danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie
      Danych).

    1. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o
      ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).

    1. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca
      2002 roku
      o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), dalej jako 
      UŚUDE.

    1. Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
      telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.), dalej jako Prawo
      Telekomunikacyjne.

    1. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych – ustawa z dnia 4 lutego
      1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509),
      dalej jako Prawo autorskie.
    2. Usługa Telemedyczna – świadczenia zdrowotne wykonywane przez Usługodawcę na rzecz Pacjenta na odległość za pośrednictwem systemu teleinformatycznego bez bezpośredniego badania Pacjenta na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie,  
    3. . Usługa Medyczna –  Usługa Telemedyczna
    4.  Pacjent – oznacza osobę fizyczną, która korzysta z Usług Medycznych 
    5. Formularz – formularze wywiadu zdrowotnego znajdujące się w Serwisie, umożliwiające realizację Usługi Medycznej. 
    6. Serwis – serwis internetowy Usługodawcy, prowadzony pod adresem internetowym www.drjasonek-trichology.pl

    1. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca
      przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, za zapłatą Ceny.                           
      §3 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE

    1. Klient może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu internetowego w sposób
      zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający
      funkcjonowania Sklepu internetowego oraz innych Klientów.

    1. Do skorzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz
      składania
      Zamówień na Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe potrzebne są:
      a) dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia typu komputer
      stacjonarny, laptop, inne urządzenie przenośne, w tym także sprzęt
      umożliwiający komunikację i wypełnianie niezbędnych formularzy w ramach
      Sklepu, np. sprawna klawiatura;
      b) odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej
      obsługująca m.in. pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla
      Firefox, Safari, Google Chrome oraz umożliwiająca przeglądanie stron
      internetowych;
      c) aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail (Sprzedawca zaleca,
      aby Klient sprawdził, czy maile z domeną sprzedawcy z jego adresu email nie trafiają do skrzynki „spam”, „oferty” lub innej niż „główne
      /odebrane”.Sprzedawca nie ma na to wpływu i jest to zależne od ustawień skrzynki
      e-mail Klienta i/lub dostawcy używanej skrzynki e-mail).

    1. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania,
      modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz
      przez nieuprawnione osoby trzecie.

    1. Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego
      funkcjonowania Sklepu, m.in. korzysta z odpowiednich narzędzi, które mają to
      umożliwić, lub usług podmiotów trzecich.
      §4 TREŚCI CYFROWE LUB USŁUGI CYFROWE DOSTĘPNE W SKLEPIE

    1. W Sklepie dostępne są następujące Treści cyfrowe i/ lub Usługi cyfrowe:
      a) kursy online,
      b) e-booki,
      c) webinary

    1. Klient może także zamówić indywidualnie Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe na
      zasadach opisanych w niniejszym paragrafie oraz na zasadach opisanych w
      niniejszym regulaminie a dotyczących Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.

    1. Specyfika Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej oraz cechy charakterystyczne
      znajdują się w opisie w Sklepie.

    1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe były
      zgodne z najwyższymi standardami, a tym samym z Umową zawartą z Klientem. W
      tym celu dba o ich jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność,
      interoperacyjność, dostępność wsparcia technicznego, właściwy i konkretny opis
      oferty oraz zapewnia ich aktualizacje, jeśli jest to konieczne i wymagane przepisami
      prawa czy rozwijającą się technologią, albo chce poprawić ich jakość.
      Sprzedawca może prowadzić sprzedaż Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, do
      których dostęp możliwy jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na
      platformie szkoleniowej zakładając Konto Klienta.

    1. Dostęp do zakupionych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych na platformie
      szkoleniowej może być czasowy lub nieograniczony. Informacja o terminie
      dostępności znajduje się w opisie danych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych lub
      na odpowiedniej podstronie z opisem.

    1. Korzystanie z Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych oferowanych
      przez Sprzedawcę może wymagać posiadania Konta Klienta na platformie
      szkoleniowej, na której udostępniane są Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe. Mogą
      one być także udostępniane poprzez dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi
      cyfrowej we wskazanym formacie np. poradnik w formacie pdf, w szczególności w
      ramach usługi newsletter po podaniu wskazanych danych osobowych.

    1. Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe nieodpłatne mogą być dostępne czasowo.

    1. Informacje dotyczące terminu dostępności znajdują się w opisie Treści cyfrowych 
      lub Usług cyfrowych lub na odpowiedniej podstronie/ stronie z ich opisem albo w
      odrębnie zakomunikowanym na stronie regulaminie lub polityce prywatności.

    1. Dostarczenie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych odbywa się na
      zasadach opisanych na odrębnej podstronie dotyczących tych treści. Treści cyfrowe
      lub Usługi cyfrowe nieodpłatne mogą zostać                                                                                                                                                                                                                  
      §5 PRZEDSPRZEDAŻ TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH

    1. Sprzedawca może również prowadzić przedsprzedaż wybranych Treści cyfrowych 
      lub Usług cyfrowych.

    1. Przedsprzedaż umożliwia złożenie Zamówienia przed premierą Treści cyfrowych
      lub Usług cyfrowych w cenie specjalnej, zazwyczaj niższej niż cena docelowa.

    1. Przedsprzedażą mogą zostać objęte Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe nowe i
      cechujące się małą dostępnością, lub takie, które dopiero ukażą się w Sklepie.

    1. Termin dostępności Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych objętych
      przedsprzedażą znajduje się w ich opisie.

    1. Przedsprzedaż nie może/może być łączona z innymi promocjami.

    1. Zakupione podczas przedsprzedaży Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe są
      realizowane (np. dodawane na Konto Klienta) w kolejności dokonanych Zamówień.
      §6 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ NA TREŚCI CYFROWE, USŁUGI
      CYFROWE LUB PRODUKTY

    1. Klient może dokonać zakupu Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej lub Produktów
      poprzez ich wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu. Klient może dokonać
      wyboru wśród różnych wariantów Treści cyfrowej, Usługi cyfrowej lub Produktów
      w różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie wskazana w opisie Treści
      cyfrowej , Usługi cyfrowej lub Produktu).

    1. Po dokonaniu wyboru lub Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej celem dokonania
      zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami
      wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć
      w przycisk „Dodaj do koszyka” pokazany wraz z ceną i opisem Treści cyfrowej
      lub Usługi cyfrowej lub Produktu w wyniku czego wybrane Treści cyfrowe lub Usługi
      cyfrowe lub Produkty zostaną dodane do koszyka zakupowego. Następnie, może
      dokonać dalszych zakupów lub kliknąć w przycisk „Przejdź do płatności”
      i sfinalizować zakup na kolejnej stronie.

    1. Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego, jeśli taki posiada w polu o nazwie
      „Kod kuponu”. Następnie, po wpisaniu kodu rabatowego i kliknięciu w przycisk
      “Wykorzystaj kupon” cena odpowiednio ulegnie modyfikacji. Klient może też wpisać
      kod rabatowy w kolejnym kroku, tj. składania Zamówienia.

    1. Klient może następnie przeliczyć koszty koszyka i przejść do płatności poprzez
      kliknięcie przycisku „Przejdź do płatności”.

    1. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach
      następujących danych:
      a. imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy, numeru NIP oraz adresu firmy.
      b. adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
      c. numeru telefonu,
      d. adresu e-mail,
      e. akceptacja Regulaminu i potwierdzenie zapoznania się z polityką prywatności
      poprzez zaznaczenie okienka. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i
      sfinalizowania Zamówienia.
      f. wyrażenie zgody na realizację Zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie
      przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za Zamówienie.

    1. Klient może być zobowiązany wskazać swój adres ze względu na takie
      wymagania systemowe/informatyczne związane ze środowiskiem cyfrowym Sklepu.

    1. Klient może także opcjonalnie złożyć uwagi do Zamówienia.

    1. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru
      co do formy płatności za zamówione Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe lub Produkty,
      z obecnie dostępnych w Sklepie.

    1. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i
      płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych
      oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Treści cyfrowych lub Usług
      cyfrowych, lub Produktów, jak również co do formy płatności.

    1. Klient, dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż
      zawarciem umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy
      zapłaty.

    1. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia
      ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.

    1. Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej w
      Sklepie, a następnie dokonuje wpłaty.

    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niezrealizowania Zamówienia, a tym
      samym jego usunięcia w przypadku:
      a) nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia
      (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
      b) nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (w
      przypadku wyboru opcji płatności przelewem).
      §7 CENY TREŚCI CYFROWYCH, USŁUG CYFROWYCH I FORMY
      PŁATNOŚCI
      1.Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto
      (uwzględniają podatek VAT lub inne podatki, jeśli są wymagane przez przepisy
      prawa np. podatek akcyzowy).

    1. Sprzedawca nie stosuje mechanizmów indywidualnego dostosowywania cen w
      Sklepie na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Treści cyfrowych lub Usług
      cyfrowych lub Produktów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Treści
      cyfrowych lub Usług cyfrowych lub produktów wycofywania Treści cyfrowych lub
      Usług cyfrowych, lub Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a
      także czasowego oferowania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych.
      Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed
      datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze
      zawarte są w opisie danego Treści cyfrowej lub Usług cyfrowych lub Produktów.

    1. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
      Szczegóły promocji zawarte są w jej opisie na stronie lub podstronach Sklepu albo w
      regulaminie danej promocji.

    1. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Treści cyfrowych lub Usług
      cyfrowych obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również
      informację o najniższej cenie danego Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, lub
      produktów, która
      obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.

    1. Jeżeli Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe lub Produkty są oferowane do sprzedaży
      w Sklepie internetowym w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej
      cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie Treści
      cyfrowych lub lub Produktów Usług cyfrowych, która obowiązywała w okresie od dnia
      rozpoczęcia oferowania tych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych lub Produktów w
      sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.

    1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Treści cyfrowe lub
      Usługi cyfrowe:
      a) przelewem bankowym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy. W tym celu
      proszę skontaktować się ze Sprzedawcą na dane kontaktowe podane
      w Regulaminie (tylko w przypadku kursów stacjonarnych);
      b) przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy
      za pośrednictwem systemu Przelewy24.

    1. Do każdego Zamówienia wystawiany jest dowód zakupu tj. paragon lub faktura
      (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy i Klient zgłosi Sprzedawcy
      chęć otrzymania faktury w ten lub inny skuteczny sposób) w wersji elektronicznej,
      która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża
      zgodę.
      §8 DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWYCH, USŁUG CYFROWYCH LUB
      PRODUKTÓW

    1. Sprzedawca dostarcza Klientowi Treść cyfrową lub Usługę cyfrową niezwłocznie
      po zawarciu Umowy, chyba że coś innego zostało wyraźnie zawarte w opisie lub
      ofercie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej.
      2.Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek,
      który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej,
      zostały udostępnione Klientowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które
      Klient wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Klient lub takie urządzenie, uzyskali
      do niej dostęp.

    1. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Klient lub fizyczne lub
      wirtualne urządzenie, które Klient wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej
      dostęp.

    1. Sprzedawca przesyła Klientowi wiadomość e-mail, w której zamieszcza klikalny,
      aktywny link do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej wraz z instrukcją, bądź dołącza ją
      bezpośrednio do wiadomości e-mail w formie załącznika. Ewentualnie udziela dostęp
      z poziomu Konta Klienta do korzystania z Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej na
      czas określony w opisie danej Usługi lub Treści cyfrowej. Umowa Sprzedaży zostaje
      zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.

    1. W przypadku, gdy Klient poda nieprawidłowy e-mail, wpisze go błędnie albo nie
      zapewni warunków dostarczalności wiadomości e-mail lub możliwości utworzenia
      Konta Klienta zgodnie z Regulaminem, ponosi odpowiedzialność za brak
      dostarczenia Zamówienia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej. Zalecane jest, aby
      skontaktował się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sprawy i doprowadzenia do
      dostarczalności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej.

    1. Zamówiony Produkt jest wysyłany za pośrednictwem poczty kurierskiej (dalej
      łącznie jako Spedytor) w terminie wynikającym z niniejszego Regulaminu.

    1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za czas dostawy i usługi świadczone
      przez Spedytorów.

    1. W przypadku braku Produktu lub braku Produktu, spełniającego założenia Umowy
      Sprzedaży (uszkodzenie towaru, podejrzenie niepoprawnego składowania, itp.)
      Sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania Kupującego o takim zdarzeniu
      drogą telefoniczną, bądź za pośrednictwem poczty e-mail na dane wskazane przez
      Kupującego w przeciągu 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zwrot
      środków nastąpi taką samą metodą, w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia niemożliwości
      realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.

    1. Dostawa Produktu jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
      Koszty przesyłki w całości obciążają Kupującego i są doliczane przez Sprzedającego
      do wartości zamówionych produktów, na co niniejszym Kupujący akceptując niniejszy
      Regulamin wyraża nieodwołalnie zgodę.

    1. Realizacja przesyłek odbywa się w następujący sposób:
      a) w przypadku wpłaty na konto, przesyłki są wysyłane w ciągu 6 dni roboczych od
      momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedającego.

    1. Do powyższego czasu należy doliczyć czas dostawy Produktu przez danego
      Spedytora.

    1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia,
      jeżeli dane podane przez Kupującego w formularzu zamieszczonym w internetowym
      systemie składania zamówień będą niepełne, błędne lub nieprawdziwe. Podanie
      kontaktowego adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu jest
      obowiązkowe w celu realizacji zamówienia i dostawy.

    1. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu w przypadku braku towaru na
      magazynie (o czym Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany poprzez
      wiadomość e-mail lub drogą telefoniczną).

    1. Do zamówionego towaru Sprzedający dołącza dowód zakupu.

    1. Zawartość przesyłki powinna być sprawdzona w obecności Spedytora. W
      przypadku niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem lub
      stwierdzenie uszkodzenia opakowania, Kupujący powinien sporządzić w obecności
      Spedytora protokół szkody.
      §9 ZMIANY I AKTUALIZACJE TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG
      CYFROWYCH

    1. Sprzedawca przez czas dostarczania Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarcza
      Klientowi aktualizacje i informuje o konieczności ich dokonania. Klient powinien
      dokonywać okresowych aktualizacji także urządzeń, z których korzysta, aby możliwe
      było korzystanie z Treści cyfrowych i Usług cyfrowych dostarczanych przez
      Sprzedawcę. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści
      cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji,
      jeżeli:
      a) poinformował Klienta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania;
      b) niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z
      błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez Sprzedawcę.

    1. Sprzedawca może dokonać zmiany Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, która nie
      jest niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową z następujących
      uzasadnionych przyczyn:
      a) zmiany technologii związane z Treścią cyfrową lub Usługą cyfrową,
      b) zmiany w prawie lub dostosowanie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych
      do przepisów prawa, czy innych wytycznych związanych z obowiązującym
      prawem,
      c) zmiany stylistyczne nie mające charakteru merytorycznego ale podnoszące
      jakość Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych,
      d) zmiany w obszarze prowadzenia działalności gospodarczej Sprzedawcy, w
      tym wyłączenia lub wprowadzenia nowych usług czy Treści cyfrowych lub
      Usług cyfrowych.

    1. Sprzedawca nie może dokonać zmiany Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej
      dostarczanych w sposób jednorazowy.

    1. Wprowadzane przez Sprzedawcę zmiany nie wiążą się z żadnymi kosztami po
      stronie Klienta.

    1. Jeśli zmiany miałyby istotnie i negatywnie wpłynąć na dostęp Klienta do Treści
      cyfrowej lub Usługi cyfrowej lub na korzystanie z nich, Sprzedawca poinformuje
      Klienta z odpowiednim wyprzedzeniem o właściwościach i terminie dokonania
      zmiany oraz o prawie do wypowiedzenia Umowy bez zachowania terminu
      wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o
      zmianie (jeśli nastąpiło to później niż ta zmiana).

    1. Sprzedawca może zapewnić Klientowi uprawnienie do zachowania Treści
      cyfrowych lub Usług cyfrowych bez dodatkowych kosztów w stanie
      niezmienionym.

    1. Sprzedawca informuje Klienta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanych
      zmianach, zazwyczaj poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Klienta
      podany przy składaniu Zamówienia, z odpowiednim wyprzedzeniem. Klient jest
      uprawniony przekazać Sprzedawcy inny adres e-mail, kontaktując się z nim na
      dane podane w niniejszym regulaminie.
      §10 USŁUGI CYFROWE – ZAWARCIE UMOWY, KONTO KLIENTA,
      NEWSLETTER

    1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta Usługi cyfrowe
      w postaci umożliwienia Klientowi zawarcia Umowy ze Sprzedawcą drogą
      elektroniczną. Usługa ta świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z
      tytułu złożenia Zamówienia.

    1. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę w postaci wysyłki
      newslettera, jeśli Klient wyraził na nią zgodę. Szczegóły dotyczące wysyłki
      newslettera, zapisu, rezygnacji z jego otrzymywania opisane zostały w polityce
      prywatności lub w odrębnym regulaminie dotyczącym tej usługi dostępnym w ramach
      Sklepu.

    1. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji
      i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą
      logowania, jeżeli Klient zdecydował się takie konto założyć. Usługa ta świadczona
      jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za Treść cyfrową lub inną Usługę
      cyfrową lub Produkt.

    1. W celu utworzenia Konta, niezbędne jest spełnienie przez Klienta następujących
      wymagań:
      a) posiadanie dostępu do sieci Internet,
      b) posiadanie aktywnego konta e-mail, poprawnie skonfigurowanego zgodnie z
      pozostałymi wymaganiami niniejszego regulaminu,
      c) unikanie wtyczek typu AdBlock lub tym podobne, które mogą zakłócać prawidłowe
      funkcjonowanie Sklepu i korzystania z niego oraz z Usługi cyfrowej.

    1. W celu założenia indywidualnego Konta Klient powinien wypełnić formularz
      rejestracyjny i zaakceptować Regulamin, a następnie złożyć Zamówienie.

    1. Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane z
      założeniem Konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustalenie hasła. Po kliknięciu
      w niego i ustaleniu indywidualnego hasła Konto zostaje utworzone, a Klient może z
      niego korzystać.

    1. Utworzenie indywidualnego Konta jest konieczne do korzystania z niektórych
      Treści cyfrowych lub niektórych Usług cyfrowych. Istnieje możliwość składania
      zamówienia na niektóre Treści cyfrowe bez rejestracji, jako gość lub po zalogowaniu
      się na swoje Konto Klienta.

    1. Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o dostarczenie
      nieodpłatnej usługi cyfrowej polegającej na utworzeniu i prowadzeniu oraz
      utrzymaniu KontavKlienta zostaje zawarta na czas nieokreślony.

    1. Klient loguje się do Konta poprzez adres e-mail lub login oraz hasło. W każdej
      chwili może też wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia
      poprzedniego.

    1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z
      korzystaniem ze Sklepu Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
      służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby
      nieuprawnione.

    1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Usługi cyfrowej z
      umową w zakresie, w jakim poinformował Klienta o wymogach związanych z
      korzystaniem z usługi cyfrowej przed zawarciem umowy o świadczenie usług
      cyfrowych w przypadku gdy Klient nie spełnia tychże wymogów.

    1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
      funkcjonowania. Klient jest uprawniony poinformować Sprzedawcę o wszelkich
      nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.

    1. Zabronione jest udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz
      zakładanie kilku Kont przez jednego Użytkownika.

    1. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć
      umowę o świadczenie Usługi cyfrowej i usunąć Konto Klienta lub pozbawić go prawa
      do składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu
      wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem
      umowy.

    1. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć
      umowę o świadczenie Usługi cyfrowej w postaci prowadzenia Konta Klienta i usunąć
      Konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem
      natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego
      naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w
      przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu i Konta w sposób niezgodny z przepisami
      prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz
      przeznaczeniem Konta i Sklepu, w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla
      Sprzedawcy, kopiuje Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe Sprzedawcy lub udostępnia je
      podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy dane niezgodne z
      rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa
      osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne
      Sklepu i Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów.

    1. Klient może rozwiązać Umowę o świadczenie Usługi cyfrowej w postaci
      prowadzenia Konta Klienta w każdym czasie, z zachowaniem 14-dniowego okresu
      wypowiedzenia lub w trybie natychmiastowym z ważnych powodów.

    1. Z kolei, w przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta Sprzedawca może
      uniemożliwić Klientowi dalsze korzystanie z Usługi cyfrowej w postaci prowadzenia
      Konta Klienta, w szczególności przez uniemożliwienie mu dostępu do tej Usługi
      cyfrowej lub przez zablokowanie Konta Klienta.

    1. Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich
      zasobów
      dostępnych uprzednio na jego Koncie.

    1. W celu usunięcia Konta Klient może samodzielnie skasować istniejące Konto lub
      skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną na dane zawarte w
      niniejszym regulaminie.

    1. Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub
      uniemożliwić Klientowi korzystanie z Usługi cyfrowej, np. śledzenie historii zamówień.
      §11 PROCEDURA REKLAMACJI DOTYCZĄCA TREŚCI CYFROWYCH LUB
      USŁUG CYFROWYCH

    1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Treści cyfrowej
      lub Usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili
      ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili, stosownie do przepisów
      Ustawy o prawach konsumenta.

    1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Treści cyfrowe i Usługi cyfrowe były
      zgodne z Umową i aby Klient mógł z nich korzystać zgodnie z Umową. W tym celu
      informuje w sposób jasny i zrozumiały w niniejszym regulaminie Klienta o wszelkich
      istotnych wymaganiach, również po stronie Klienta.

    1. Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Klient może
      żądać doprowadzenia do ich zgodności z Umową.

    1. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do
      zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi
      cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla
      Sprzedawcy.

    1. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z
      Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany
      przez Klienta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla
      Klienta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty
      doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi
      Sprzedawca.

    1. Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową, Klient może
      złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
      a) doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową jest
      niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
      b) Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z
      Umową,
      c) brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową występuje nadal,
      mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do
      zgodności z Umową,
      d) brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że
      uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego
      skorzystania z żądania doprowadzenia do zgodności,
      e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi
      on Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności zgodności z Umową w
      rozsądnym czasie
      lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

    1. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są
      dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi
      cyfrowej z Umową jest nieistotny.

    1. Po odstąpieniu od umowy Sprzedawca nie może wykorzystywać treści innych niż
      dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z
      Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczonych przez przedsiębiorcę stosownie
      do przepisów ustawy o prawach konsumenta wraz z zawartymi tam wyjątkami.

    1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności z Umową Treści
      cyfrowej lub Usługi cyfrowej, jeżeli środowisko cyfrowe Klienta nie jest
      kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował
      go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy w niniejszym Regulaminie
      lub w opisie danej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej albo gdy Klient,
      poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o
      obowiązku współpracy ze Sprzedawcą w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu
      najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak
      zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie
      wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta, nie wykonuje tego obowiązku.

    1. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i
      nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj
      i datę wystąpienia niezgodności) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku
      otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej
      uzupełnienia.

    1. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w
      niniejszym regulaminie.

    1. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od
      dnia otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na
      adres e-mail składającego reklamację lub w ten sam sposób, w który skontaktował
      się z nim Klient albo inny, uzgodniony z Klientem sposób.

    1. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia
      reklamacji i zgodnie z polityką prywatności.

    1. Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do
      niniejszego regulaminu.

    1. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej
      Treści lub Usłudze cyfrowej niezgodnej z Umową oraz Treści cyfrowej lub Usłudze
      cyfrowej, których obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy
      (jeśli były odpłatne).

    1. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Klientowi ceny należnej wskutek
      skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie
      później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o
      odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny (jeśli usługi były odpłatne).

    1. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
      jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu,
      który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    1. Zapisy niniejszego paragrafu odnoszą się do Konsumenta i do Przedsiębiorcy na
      prawach konsumenta.

    1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu Produkt bez wad.

    1. W przypadku, kiedy sprzedany produkt ma wadę fizyczną, czyli jest niezgodny z
      umową lub wadę prawną (odpowiedzialność z tytułu rękojmi) Sprzedawca ponosi
      odpowiedzialność względem Kupującego na podstawie przepisów prawa
      powszechnie obowiązującego, w szczególności na podstawie Kodeksu Cywilnego.
      Przyczyną złożenia reklamacji mogą być wady, o których Kupujący nie wiedział w
      momencie zawarcia umowy.
      21.W każdym przypadku Kupujący zobowiązany jest zwrócić Sprzedawcy do jego
      siedziby wadliwy produkt.
      §12 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    1. Klientowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta
      przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez podania
      przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 7.

    1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować
      Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego
      oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną). Aby zachować
      termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą
      wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem
      terminudo odstąpienia od Umowy.

    1. Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od Umowy znajduje
      się w załączniku do niniejszego regulaminu. Klient może z niego skorzystać, ale nie
      musi. Nie jest to obowiązkowe.

    1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
      otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi
      wszystkie dokonane przez niego płatności.

    1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
      zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób
      zwrotu, którynie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    1. W przypadku wystawienia faktury korygującej faktura zostanie wystawiona przez
      Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura korygująca zostanie
      wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania
      Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę. Klient odeśle informację zwrotną o
      odebraniu
      przez niego faktury korygującej.

    1. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi
      cyfrowej Sprzedawca od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od
      Umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub
      wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Treści cyfrowych lub Usługi
      cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę, z wyjątkiem treści, które:
      a) są użyteczne wyłącznie w związku z Treścią cyfrową lub Usługą cyfrową, które
      stanowiły przedmiot Umowy;
      b) dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z Treści cyfrowych lub
      Usługi cyfrowej dostarczonych przez Sprzedawcę;
      c) zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich
      wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych
      wysiłków;
      d) zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi Klientami, którzy nadal mogą
      z nich korzystać.

    1. W przypadku, gdy Treści zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi
      Klientami, którzy nadal mogą z nich korzystać Sprzedawca na żądanie Klienta
      udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub
      wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z treści cyfrowych lub usługi cyfrowej
      dostarczonych przez Sprzedawcę.

    1. Klient ma prawo odzyskać Treści cyfrowe od Sprzedawcy nieodpłatnie, bez
      przeszkód ze strony Sprzedawcy, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym
      formacie
      przeznaczonym do odczytu maszynowego.

    1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca może uniemożliwić Klientowi
      dalsze korzystanie z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej, w szczególności przez
      uniemożliwienie Klientowi dostępu do treści cyfrowych.

    1. W przypadku odstąpienia od Umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi
      cyfrowej, Klient jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej lub
      Usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

    1. Zapisy niniejszego paragrafu odnoszące się do Konsumenta znajdują
      zastosowanie także w stosunku do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

    1. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

    1. Jeśli Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta złożył
      oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego
      ofertę, oferta przestaje wiązać.

    1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r.
      poz. 827 ze zm.) Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie
      14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z
      uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu
      wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Produktu do
      Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Sprzedawca może
      wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta oraz
      Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania
      z powrotem Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z
      uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które
      zdarzenie nastąpi wcześniej.

    1. Jeżeli Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta
      korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż
      najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie
      jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami
      Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

    1. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek
      zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni
      od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy
      odesłanie Produktu na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

    1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
      zapłaty, jakiego użył Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta,
      chyba że Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie
      zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    1. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz
      Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów,
      w których Produkt jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po
      otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze
      względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

    1. Koszty dostawy związane ze zwrotem Produkty Sprzedawcy, są pokrywane
      samodzielnie przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta
      korzystającego z prawa do odstąpienia od umowy.
      §14 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
      ZAWODOWYCH

    1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Sklepu będących
      Przedsiębiorcami zawodowymi, zgodnie z definicja zawartą w niniejszym
      regulaminie.

    1. W przypadku sprzedaży Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej w obrocie między
      przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają
      odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi.

    1. W wypadku Klientów będących Przedsiębiorcami zawodowymi Sprzedawca może
      wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na
      utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn
      poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną
      na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych
      roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

    1. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Klientem będącym
      Przedsiębiorcą zawodowym bez podania przyczyny, w terminie 14 dni
      kalendarzowych od dnia jej zawarcia, poprzez przesłanie Klientowi stosownego
      oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji
      Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

    1. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami zawodowymi Sprzedawca ma
      prawo samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać
      dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez
      Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia Umowy sprzedaży.

    1. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta będącego
      Przedsiębiorcą zawodowym z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania
      Umowy sprzedaży, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Treści cyfrowej
      lub Usługi cyfrowej w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie
      ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy
      zawodowego.

    1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym 
      Przedsiębiorcą zawodowym zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na
      siedzibę Sprzedawcy.
      §15 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH
      KONSUMENTA

    1. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje 
      zakupów w Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością
      gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w 
      szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na
      podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, 
      zgodnie z art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny i art. 7 aa
      ustawy o prawach konsumenta.

    1. Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą 
      dotyczyć postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.:
      a) Usług cyfrowych świadczonych drogą elektroniczną, Produktów
      b) Odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem
      przedsiębiorstwa,
      c) Reklamacji i niezgodności rzeczy sprzedanej z umową,
      w zakresie ograniczonym art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855,
      art.5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje
      się postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców zawodowych.

    1. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy Regulamin podczas 
      procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w
      niniejszych paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub
      odstąpienia od umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności
      potwierdzające jego status zgodny z art. 7 aa ustawy o prawach konsumenta lub
      przekazać te informacje w inny sposób.

    1. Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu
      przesłanym do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Treści cyfrowe lub
      Usługi cyfrowe lub Produkty, a tym samym zawarta Umowa sprzedaży są
      bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale
      nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
      z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o
      Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód
      tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać.
      Formularze stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.                                                                                                                                                                                                              
      §16 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE

    1. Treści cyfrowe oraz Usługi cyfrowe świadczone przez Sprzedawcę, dostępne w
      Sklepie, treści, teksty, logo, zdjęcia, nazwy firm, znaki towarowe, logo Treści
      cyfrowych lub Usług cyfrowych innych autorów, szata graficzna mogą stanowić
      utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach
      pokrewnych, podlegają
      ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i/lub osób trzecich
      będących ich właścicielami/autorami, i które zostały udostępnione jedynie na użytek
      Sklepu, co Klient akceptuje poprzez akceptację Regulaminu.

    1. W przypadku zamiaru wykorzystania Treści cyfrowych oraz Usług cyfrowych lub
      wyżej wymienionych elementów w sposób sprzeczny ze wskazanym w niniejszym
      Regulaminie lub ich przeznaczeniem i funkcjonalnościami, Klient obowiązany jest
      uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.

    1. Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie klientów
      Sprzedawcy, udzielając mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej,
      nieograniczonej czasowo i terytorialnie na korzystanie do celów prowadzonej przez
      Sprzedawcę działalności na następujących polach eksploatacji: utrwalanie w
      zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci komputera i w sieci Internet,
      zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w Sklepie, na stronach
      Sprzedawcy i w mediach społecznościowych, publiczne wyświetlanie tak, aby każdy
      mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (m.in. w
      Internecie), a także publiczne wyświetlanie.

    1. Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa
      do udzielania sublicencji na korzystanie z Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
      Klient w ramach Umowy upoważniony jest do korzystania z nich jedynie na własne
      potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
      a) W zakresie zapisu utworu – zapis techniką cyfrową – utrwalenie poprzez
      cyfrowe przetwarzanie na dedykowanej platformie (Koncie Klienta)
      utrzymywanej przez Sprzedawcę,
      b) Wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf.
      i doc. oraz docx., jeśli wynika to ze specyfiki Treści cyfrowych oraz Usług
      cyfrowych,
      c) Zapis metodą cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie
      wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach,
      np. na własnym dysku twardym lub w polecanych programach
      zewnętrznych.

    1. Licencja, o której mowa w ust. 4 jest ważna przez czas trwania dostępu Klienta do
      Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych. Okres dostępu, a tym samym czas trwania
      licencji wskazywany jest w opisie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
      Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w zapłacie ceny za Treść
      cyfrową lub Usługę cyfrową dokonywanej przez Klienta.

    1. Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Treści cyfrowej lub Usługi
      cyfrowej, jak i ich części, bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:
      a) udostępnianie i prezentowanie ich osobom trzecim,
      b) publikowanie niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji
      dozwolonej w instrukcji lub komentarzach,
      c) kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.

    1. Klient zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Treści cyfrowe lub Usługi
      cyfrowe (np. materiały edukacyjne dostępne na platformie szkoleniowej) nie zostały
      ujawnione osobom niepowołanym/trzecim.

    1. Sprzedawca informuje niniejszym Klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie
      jakichkolwiek innych Treści cyfrowych oraz Usług cyfrowych udostępnionych
      przez Sprzedawcę stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić
      odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca może także domagać się
      stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych
      lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

    1. Sprzedawca jest uprawniony do okresowej aktualizacji Treści cyfrowych lub Usług
      cyfrowych (np. szkoleń, VOD, materiałów pdf, doc., docx., ćwiczeń, lekcji, modułów)
      zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
      §17 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
      Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu
      Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
      fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
      przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja
      2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:

    1. Administratorem danych osobowych Klienta jest [dane
      Administratora], NIP: Dariusz Jasonek prowadzący działalność gospodarczą pod
      firmą Praktyka Lekarska Dariusz Jasonek, pod adresem ul. Jurowiecka 19/83, 15-101
      Białystok, NIP: 5423357812, REGON: 383153706, zwany w Regulaminie również
      Sprzedawcą. Administrator samodzielnie wykonuje zadania Inspektora Ochrony Danych
      Osobowych. Skontaktować z Administratorem możesz się używając poniższych danych:
      e-mail: sklep@drjasonek-trichology.pl, Numer telefonu: 721 177 317 lub pisemnie na adres
      Administratora.

    1. Dane osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie będą
      przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem,
      do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie
      art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to
      konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji zamówienia i założenia Konta) a
      następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi Klienta związanej z zawartą Umową.

    1. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na
      następujących podstawach prawnych:
      a) wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów
      prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek
      wynikający z przepisów prawa);
      b) realizacji transakcji płatniczych za pośrednictwem operatora płatności
      elektronicznych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia
      i/lub wykonania umowy);
      c) rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
      (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
      d) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust.
      1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
      e) kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na
      podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania
      umowy);
      f) przechowywania nieopłaconych zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO
      (prawnie uzasadniony interes administratora);
      g) tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
      c) RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO
      (prawnie uzasadniony interes administratora);
      h) archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą
      służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie
      uzasadniony interes administratora);
      i) wykorzystywania cookies na stronie i podstronach Sklepu — na podstawie art. 6
      ust. 1 lit. a) RODO (zgoda);
      j) w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Klienta – na podstawie art. 6
      ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
      k) w celu wysyłki newslettera lub innych nieodpłatnych Treści cyfrowych – na
      podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) i na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
      (prawnie uzasadniony interes administratora).

    1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z
      realizacją Umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora.
      Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.

    1. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji Umowy, a także przez
      okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi
      przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać
      z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym mu celu.

    1. Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na
      przykład serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu,
      dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu (newsletter) czy
      systemu płatności, kancelarii prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom,
      zaangażowanym w prace Sklepu internetowego, itp.

    1. W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych
      usług np. Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne), Google, Microsoft
      itp. dane Klienta mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w
      związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub
      częściowo). Google i Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne) stosują
      mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe
      klauzule umowne. Będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują
      najwyższa ochronę i bezpieczeństwo danych, m.in. poprzez:
      a) współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w
      odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
      b) stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję
      Europejską (tak jak m to miejsce np. w przypadku Google),
      c) stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ
      nadzorczy,
      lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Klient wyraził zgodę.

    1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania,
      usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
      przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a
      także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony
      Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z
      aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje
      mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie
      przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.

    1. Klient posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał
      swoje dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na
      przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    1. Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w
      formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie
      podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta.

    1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z
      korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
      odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w
      szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych
      osobowych przez osoby nieuprawnione.

    1. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych 
      wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, oraz polityka plików 
      cookies zostały opisane w Polityce prywatności zamieszczone na niniejszej stronie
      i nternetowej.                                                                                                             
      §18 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW 
      I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

    1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
      z zawartymi umowami o dostarczenie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych na drodze
      postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

    1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
      reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
      a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
      o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
      b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z
      wnioskiem
      o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
      sporu między Klientem a Sprzedawcą,
      c) bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
      praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy
      ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie
      Konsumentów Polskich).

    1. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
      reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie
      internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych
      powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
      do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich
      Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

    1. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod
      adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
      pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego
      rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
      z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

    1. Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu
      postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to
      zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom
      właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i
      właściwością ogólną.

    1. Zapisy niniejszego paragrafu dotyczą Konsumenta i znajdują zastosowanie także w
      stosunku do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.                                               §19 OPINIE – FUNKCJONOWANIE W RAMACH SKLEPU/ STRONY

    1. W ramach Sklepu prezentowanie są opinie klientów Sklepu i/lub osób, które
      skorzystały z usług Sprzedawcy.

    1. Opinie w Sklepie mogą pojawiać się w różnych miejscach Sklepu i na różnych
      podstronach : w opisie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej w specjalnej zakładce
      służącej do zostawiania opinii pod Treścią cyfrową lub Usługą cyfrową w zakładce
      „Opinie” lub tym podobnej. Mogą też odsyłać do zewnętrznych narzędzi czy serwisów
      prezentujących opinie klientów np. do wizytówki Google, do social mediów, w tym
      fanpage na Facebooku i zakładki „Recenzje/ Opinie” albo do serwisów typu Opineo,
      Ceneo, itp. Mogą być także prezentowane w różnym formacie, np. video, pdf, opinii
      pisemnej z wizerunkiem i danymi klienta Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, z
      częściowo prezentowanymi danymi osobowymi lub bez żadnych danych osobowych.

    1. Każdy klient Sklepu ma możliwość pozostawienia opinii o zakupionych Treściach
      cyfrowych lub Usługach cyfrowych i tym samym wyraża zgodę na opublikowanie jej w
      ramach Sklepu i w celach określonych przez Sprzedawcę.

    1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w Sklepie i na podstronach
      Sklepu opinie były rzetelne i pochodziły od osób, które są rzeczywistymi klientami
      Sklepu. Podejmuje w tym celu uzasadnione i proporcjonalne kroki zawarte w
      niniejszym regulaminie, aby sprawdzić, czy opinie te pochodzą od klientów. Między
      innymi: podejmuje próby uzyskania zgody na publikowanie opinii w celach
      marketingowych poza Sklepem, na rozpowszechnianie wybranych lub wszystkich opinii
      albo sprawdza, czy dana opinia pochodzi od klienta Sklepu.

    1. Opinie prezentowane w ramach Sklepu są weryfikowane przez Sprzedawcę w ten
      sposób, że ze Sprzedawca sprawdza, czy opinia pozostawiona przez daną osobę pochodzi
      od klientów, jeśli pozostawione przez niego dane to umożliwiają.

    1. Jeśli opinia budzi wątpliwości Sprzedawcy nie jest prezentowana w ramach Sklepu.
      Osoba, która pozostawiła opinię, która nie została opublikowana albo została usunięta
      przez Sprzedawcę ma możliwość skontaktowania się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia
      sytuacji i ustalenia przyczyn.

    1. Sprzedawca nie jest zobowiązany publikować opinii w Sklepie i jest uprawniony do ich
      usuwania w przypadku, gdy według niego jest to uzasadnione. Może też publikować
      opinie wybrane.

    1. Sprzedawca nie korzysta z opinii kupionych, sponsorowanych, albo uzyskanych w
      sposób barterowy. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie
      nieprawdziwych opinii lub rekomendacji albo zniekształcania opinii lub rekomendacji 
      w celu promowania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych w Sklepie.                 §20  Warunki zawierania i rozwiązywania umowy na usługi telemedyczne (medyczne)               
    2. . Umowa o świadczenie Usługi Medycznej zawierana jest na zasadach określonych w Regulaminie poprzez: a) wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól Formularza. b) akceptację Regulaminu przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego, c) dokonanie opłaty za Usługę Medyczną zgodnej z cennikiem. 
    3.  Umowa o świadczenie Usługi Medycznej zostaje zawarta na czas wykonania Usługi Medycznej lub odmowy wykonania Usługi Medycznej;    
    4. Pacjent ma możliwość odstąpienia od umowy przed wykonaniem Usługi Medycznej na adres e-mail kontakt@drjasonek.pl . W wypadku odstąpienia Pacjenta od umowy, przed wykonaniem Usługi Medycznej, opłata (pomniejszona o koszty obsługi płatności przez operatora PayU zgodne z aktualnym cennikiem operatora PayU) zostanie zwrócona Pacjentowi w terminie 7 dni na rachunek bankowy Pacjenta, z którego dokonano opłaty.                                                                                                               § 21 Zasady korzystania z Usług Telemedycznych           
    5. . W celu skorzystania z Usługi Telemedycznej Pacjent wypełnia Formularz- wywiad zdrowotny dostępny w Serwisie. Pacjent zobowiązany jest do podania prawdziwych informacji i udzielenia wyczerpującej odpowiedzi na pytania zawarte w Formularzu. 
    6. Pacjent  zobowiązany jest do wniesienia opłaty zgodnej z cennikiem w wysokości określonej w Serwisie. Opłata dokonywana jest poprzez operatora płatności PayU Opłata jest kwotą brutto i obejmuje wszelkie podatki i koszty, chyba, że wskazano inaczej.  
    7.  Warunkiem wykonania Usługi Telemedycznej jest uzupełnienie wszystkich obowiązkowych pól Formularza oraz uiszczenie opłaty; Po dokonaniu płatności treść wypełnionego przez pacjenta formularza przesyłana jest na wewnętrzny serwer serwisu. W następnej kolejności zakładana karta pacjenta w zewnętrznym serwisie do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej. Treść wypełnionego formularza jest usuwana z serwera zaraz po założeniu karty pacjenta.  
    8. Usługi Telemedyczne świadczone są w godzinach 8:00 23:30, 7 dni w tygodniu. 
    9. Po wypełnieniu Formularza i dokonaniu opłaty, Usługodawca wystawi receptę z planem leczenia lub skontaktuje się z Pacjentem w zależności od wykupionego pakietu opieki w ciągu około 7 dni roboczych od momentu dokonania opłaty za usługę telemedyczną.
    10.  W wypadku wątpliwości, co do danych wskazanych w Formularzu Usługodawca może podjąć próbę nawiązania kontaktu z Pacjentem a także odmówić wykonania Usługi Telemedycznej.  
    11. Usługodawca może odmówić wykonania Usługi Telemedycznej w przypadku braku załączenia dokumentacji fotograficznej.  
    12. W przypadku braku możliwości realizacji Usługi Telemedycznej z winy Usługodawcy, Usługodawca zwróci Pacjentowi całość kwoty za niewykonaną usługę.  
    13. Informujemy, że przyjmowanie jakiegokolwiek leku, wiąże się z ryzykiem wystąpienia działań niepożądanych wyszczególnionych w charakterystyce produktu leczniczego jak i w nim nie wymienionym. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek działań niepożądanych Pacjent powinien niezwłocznie zgłosić się do lekarza pierwszego kontaktu lub Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej lub Szpitalnego Oddziału Ratunkowego lub zadzwonić się pod numer alarmowy 112 lub 999.
    14. Informujemy, że przy przyjmowaniu jakichkolwiek leków, niezbędne są regularne, osobiste wizyty lekarskie, które nie mogą być zastąpione korzystaniem z Usług Telemedycznych Serwisu drjasonek-trichology.pl. 
    15. Za szkody wynikające z podania przez Pacjenta nieprawdziwych lub nierzetelnych danych w Formularzu wywiadu zdrowotnego lub w trakcie konsultacji telefonicznej, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
      §20 POSTANOWIENIA KOŃCOWE                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

    1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są 
      w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.

    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych 
      przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw –
      w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego 
      Regulaminu, zmiany technologii, zmiany zakresu usług i asortymentu w Sklepie. Nowy 
      regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy 
      na podstronie: Regulamin.

    1. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu 
      obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.

    1. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się
      niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy
      konsumentów, Sprzedawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.

    1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
      konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom
      właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

    1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
      powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu
      cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą
      elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych
      osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Załącznik nr 1 – Wzór formularza reklamacyjnego – konsument (tekst jest hiperłączem do pobrania pliku pdf)
Załącznik nr 2 – Wzór formularza reklamacyjnego – przedsiębiorca na prawach konsumenta (tekst jest hiperłączem do pobrania pliku pdf)
Załącznik nr 3 – Wzór formularza odstąpienia od umowy – konsument (tekst jest hiperłączem do pobrania pliku pdf)
Załącznik nr 4 – Wzór formularza odstąpienia od umowy – przedsiębiorca na prawach konsumenta (tekst jest hiperłączem do pobrania
pliku pdf)